تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 25687

با ثروتی که خودم به دست آوردم به رویاهایم رسیدم

با ثروتی که خودم به دست آوردم به رویاهایم رسیدم

با ثروتی که خودم به دست آوردم به رویاهایم رسیدم همه چیز از لحظه ای شروع شد که با تاجری آلمانی برخورد کردم.از آنجایی که سررشته خوبی در مکانیک و انواع پمپ داشتم، توانستم محصول با کیفیتی را برایش فراهم کنم و از آن پس وارد دنیای پر سود تجارت شدم. پمپ آب کولر امروزه

با ثروتی که خودم به دست آوردم به رویاهایم رسیدم

همه چیز از لحظه ای شروع شد که با تاجری آلمانی برخورد کردم.از آنجایی که سررشته خوبی در مکانیک و انواع پمپ داشتم، توانستم محصول با کیفیتی را برایش فراهم کنم و از آن پس وارد دنیای پر سود تجارت شدم.

پمپ آب کولر

امروزه تجهیزات صنعتی مختلفی در بازار ارائه می شود که هر کدام از آنها کارها را آسان تر می کند و یکی از تجهیزات بسیار کاربردی پمپ آبکولر دوک اسکرو می باشد که با توجه به میزان کارایی و کاربردی که دارد با قیمتهای مناسبی خرید و فروش می شود و در بازار تجهیزات صنعتی این محصول در مدلهای مختلف و در اندازه های متفاوتی ارائه می شود. برای صنایع چوب بری و نجاری، مکانیکی و سرویس اتومبیل، آپاراتی و تعویض روغن موتور، رنگ آمیزی و نقاشی و سایر موارد از پمپهای باد استفاده می کنند که این دستگاه روند سرعت کار را بسیار افزایش می دهد. در گذشته پیچها را با استفاده از آچارهای دستی باز می کردند که نیروی زیادی می خواست و زمانی را صرف باز کردن و بستن آن نیاز بود سپری شود و امروزه آچارهای برقی یا بای که با استفده از فشار باد کار می کنند با قدرت توان باز کردن سفت ترین پیچها را دارند که در مدت زمان کمی می توان با استفاده از این دستگاه ها پیچ را باز و بسته کرد.

پمپ تخلیه کولر گازی

در برخی از مناطق کشور که سختی آب در آن قسمتها بالا می باشد، استفاده از پمپ تخلیه کولر گازی باعث می شود که آب داخل کولر به صورت اتوماتیک و خودکار خارج شود و موجب آسیب رساندن به کولر نشود، پد سلولزی که در این کولرها استفاده می شود دارای الیاف ای بوده که خاصیت جذب کنندگی آب و بسیار بالایی دارند، و استفاده از این نوع پد سلولزی باعث می شود که میزان جذب آب بالا رفته و باد ناشی از کولر خنک تر شود.

امروز در بازارهای ایران سه نوع کولر گازی به فروش می رسد، کولرهای گازی پنجره ای، اسپیلتها و کولر ایستاده از انواع این محصولات می باشند، قیمت کولر گازی پنجره ای به نسبت دو مورد دیگر ارزان تر می باشد و میزان انرژی که مصرف می‌ کند به نسبت دو مورد دیگر بسیار بیشتر می باشد، اسپیلتها دو تیکه هستند و دارای پنلهای مختلف داخلی و خارجی می باشد که اسپیلتها خود دارای دو نوع می باشند و اسپیلت ایستاده و دیواری از انواع اسپیلتها می باشد.

پمپ آب خانگی

زمانی که برای شستن انواع لباس از ماشین لباسشویی استفاده می کنیم، باید با استفاده وسیله ای آبهای موجود در ماشین تخلیه شوند، پمپآب خانگی ماشین لباسشویی این وظیفه را بر عهده دارد.

تمامی انواع پمپهای ماشین لباسشویی تقریبا شبیه به هم هستند و در موارد خاصی فقط تفاوت دارند. انتخاب پودر ماشین لباسشویی بی کیفیت می تواند ضرر و زیان بزرگتری به ماشین لباسشویی وارد کند و خسارتهای بیشتری به بار بیاورد، امروزه فقط استفاده از پمپ آب لباسشویی اصل و ارجینال و ساخته شده توسط خود کارخانه ارائه دهنده ماشین لباسشویی می تواند خیال ما را راحت کند.

با استفاده از انواع پمپ آب فواره نیازی به لوله کشیهای بزرگ و سنگین نخواهد بود، پمپ آب فواره در داخل آب قرار گرفته و به دلیل داشتنی گواهی و سیستم حفاظت در مقابل آب مشکلی برای آن پیش نمی آید پمپ های آب فواره با توجه به داشتن سیستم مغناطیسی با استفاده از نیروی مغناطیسی دروان می کنند و جنس آن کاملا ضد زنگ می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.