تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
کد خبر : 27431

با تجارت گردو پولدار شدم

با تجارت گردو پولدار شدم

راه ثروتمند شدن کسب درآمد است نه پس انداز آن و من این کسب درآمد را با تجارت و خرید و فروش گردو به دست آوردم. این کسب وکار زندگی من را متحول کرد و فقری که گریبانگیرم بود را از بین برد. اکنون جزو ثروتمندان شهر خودم هستم و تمام مشکلات مالی خانواده ام

راه ثروتمند شدن کسب درآمد است نه پس انداز آن و من این کسب درآمد را با تجارت و خرید و فروش گردو به دست آوردم. این کسب وکار زندگی من را متحول کرد و فقری که گریبانگیرم بود را از بین برد. اکنون جزو ثروتمندان شهر خودم هستم و تمام مشکلات مالی خانواده ام را نیز برطرف کردم.

گردو با پوست مراغه

مطالعات متعدد نشان دهنده خواص گردو با پوست مراغه و ترکیب غنی آن است که به حفظ سلامت قلب کمک می کند و این محصول دارای مغزی سفید و پوستی نازک است.زیرا حاوی درصد بالایی از چربی های خوش خیم است که از نظر علمی به عنوان کلسترول خوب شناخته می شود و افزایش آن منجر به پیشگیری از بیماری های قلبی و کاهش مضرات می شود. خرید گردو مراغه به صورت عمده به شما کمک می کند تا خریدی به صرفه داشته باشید زیرا امروزه گردو بین مردم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. گردو به دو روش به فروش می رسد که از آن ها می توانیم به با پوست و بدون پوست که تفاوتی بین این دو روش وجود ندارد زیرا هردو گردو مراغه هستند.

گردو تازه با پوست قهوه ای 

پوست قهوه ای گردو برای خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد.پوست سبز گردو به صورت دمنوش و یا ماسک مورد استفاده است و خواص درمانی دارد.قیمت گردو تازه با پوست قهوه ای برای خیلی از مغازه داران و توزیع کنندگان خشکبار مقرون به صرفه تر در می آید. در همین راستا این گروه خرید های کیلویی و فله ای یا کیسه ای از این محصول را در طی یکسال یا برای چندین سال را انجام می دهند. اما در زمان هایی که خشک سالی است بسیاری از همین افراد در تلاش هستند با قیمت های پایین تری خریداری کنند تا با احتکار این محصول سود های بیشتری را ببرند.

گردو با پوست چوبی 

در حال حاضر افراد زیادی در این زمینه سرمایه گذاری می کنند و گردو با پوست چوبی عمده را با قیمت مناسب خریداری می کنند و به صورت خرده با قیمت بیشتر می فروشند‌.ردوی عالی یه مغز دانه بزرگ خوراکی ناصاف از درخت تنومند بزرگ که عمر هزار ساله دارد با دو پوست یکی سبز و دیگری سخت و چوبی است تشکیل شده است. گردو در مناطقی که یخبندان های در زمستان و بهار داشته باشد رشد میکند و همچنین گرمای آن منطقه نیز باید زیر 37 درجه در تابستان باشد در واقع این درخت بزرگ در مناطق سرد سیر قابل کشت هست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.