تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 27182

با این ترفند ثروت هنگفتی را وارد زندگیام کردم

با این ترفند ثروت هنگفتی را وارد زندگیام کردم

از آن‌ جایی‌ که من جوان کم‌ تجربه ای بودم برای راه‌ اندازی کسب ‌و کار خود از افراد موفق در حوزه تجارت مشورت گرفتم و متوجه شدم که محصول سیم و کابل یک محصول پرفروش و سودآور می ‌باشد. لذا کسب ‌و کار خود را در این زمینه آغاز کردم و با تجارت این

از آن‌ جایی‌ که من جوان کم‌ تجربه ای بودم برای راه‌ اندازی کسب ‌و کار خود از افراد موفق در حوزه تجارت مشورت گرفتم و متوجه شدم که محصول سیم و کابل یک محصول پرفروش و سودآور می ‌باشد. لذا کسب ‌و کار خود را در این زمینه آغاز کردم و با تجارت این محصول ثروت هنگفتی را به ‌طور شگفت ‌انگیزی بدست آوردم و به یک جوان میلیاردر تبدیل شدم. با من همراه باشید تا با این محصول ناب آشنا شوید. 

کابل برق 6

در ارتباط با کابلبرق 6 پین می توان گفت معمولا در پاور سرورها و یا پاورهای توان بالا ما نیاز به تعداد زیادی خروجی ۱۲ ولت داریم و در واقع تبدیل ۸ پین کارت گرافیک به ۶ پین پاور باید با این کابل به یکدیگر متصل شوند.کارت‌های گرافیک AMD سری RX570 ،RX580 مصرف برق حدودا ۱۰۰ تا ۱۴۰ وات را دارند همچنین کارت‌های Nvidia مصرفی تا حدود ۱۸۰ وات دارند و برای این میزان مصرف باید سیم مناسبی استفاده شود نمره کابل ۰٫۷۵ تا ۵ برابر برای این میزان مصرف را تحمل می‌کنند، اما با توجه به شرایط گرمایی محیط استفاده از کابل نمی‌بایست کابل ضعیف‌تری از این استاندارها انتخاب کرد. همچنین اکثر کابل‌های موجود در بازار از آلیاژهای مخلوط با مس استفاده می‌کنند تا هزینه تمام شده را پایین بیاورند.

سیم و کابل لاله زار

اگر قصد خرید آسان سیم و کابل لاله زار را دارید، برای اطلاع از مشخصات و قیمت خرید محصول با ما همراه باشید.برند برسام جهت تولید انواع سیم و کابل، اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه های جدید کرده و در نهایت موجب ارتقاء کمی و کیفی تولیدات خود شده است.یکی از اصلی ترین تجهیزات و لوازم برقی در صنعت ساختمان سازی سیم و کابل است که سبب عبور جریان برق می شود.سیم و کابل به دلیل برخورداری از سطح مقطع و قطرهای متفاوت در صنایع مختلف کارایی و کاربرد گسترده‌ ای دارند.

سیم مفتول برنجی

با توجه به اینکه سیم مفتول برنجی بیشتر در صنایع هنری و تزیینی و نیز تولید بدلیجات استفاده می شود. بالا بودن کیفیت آن بسیار مهم است. زیرا زیورآلات معمولاً در ارتباط مستقیم با بدن هستند. بنابراین وسایلی که برای تولید آنها استفاده می شود باید کیفیت بالایی داشته باشد. تجربه نشان می دهد بسیاری از افراد به مواد بی کیفیت و نامرغوب حساسیت دارند. هنگام مواجهه بدن با این مواد دچار کهیر یا مشکلات پوستی می شوند. بنابراین در هنگام تهیه سیم مفتول حتماً باید به این مورد توجه داشته باشید که کیفیت سیم تهیه شده بسیار بالا باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.