تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
کد خبر : 25580

با استعدادهای خود و باورمان پولدار شویم

با استعدادهای خود و باورمان پولدار شویم

با استعدادهای خود و باورمان پولدار شویمهمه ما دارای استعدادهایی هستیم و باید از وجود آن‌ها احساس غرور کنیم و اجازه دهیم همگان استعدادهایمان را بشناسد، و باور داشته باشیم کاری را که به خوبی انجام می‌دهیم، استعداد به حساب می‌آید و با همین استعداد می توانیم در کسب و کار تولید انواع دمنوش پولدار

با استعدادهای خود و باورمان پولدار شویم
همه ما دارای استعدادهایی هستیم و باید از وجود آن‌ها احساس غرور کنیم و اجازه دهیم همگان استعدادهایمان را بشناسد، و باور داشته باشیم کاری را که به خوبی انجام می‌دهیم، استعداد به حساب می‌آید و با همین استعداد می توانیم در کسب و کار تولید انواع دمنوش پولدار شویم و به شما پیشنهاد می کنم که می توانید از محصولات دمنوش زیر شروع کنید.


دمنوش به لیمو
این روزها هم زمان با پیشرفت علم، محققان فوائد بسیاری در این گیاه کشف کرده اند که این امر منجر به گسترش تولید دمنوش به لیمو در سراسر جهان شد.
این گیاه فوائد بی شماری دارد که تنها چند نمونه مهم آن را برای شما بازگو خواهیم کرد: از فوائد و مزایا رایج گیاه این گیاه کاهش تب، آرام بخش سیستم عصبی، آرام بخش سیستم گوارشی، تقویت اشتها و ضد اسپاسم می باشد.
در طی آزمایشهایی که متخصصان تغذیه بر روی به لیمو انجام داده اند با نتایج شگفت انگیزی مواجه شدند و آن نتایج به این شرح بود که به لیمو از تجمع چربی در نواحی مختلف بدن کمک شایانی به لاغری می نماید.
و عملکرد میکروبهای روده را نیز بهبود می بخشد. بر روی 45 نفر مطالعات دیگری انجام شد که آنها باید هر روز به و لیمو ترش مصرف می کردند.

دمنوش پوست موز
در حال حاضر دمنوش های زیادی وجود دارند که مردم از آنها استفاده می نمایند و یکی از این دمنوشها دمنوش پوست موز خشک شده است برای تهیه دمنوش پوست موز نیاز است.
مراحل زیر را انجام دهید: پوست موز را بشویید تا کاملا تمیز شود، درون ظرف یا تابه ای آب ریخته و پوست موزرا در داخل آن بچینید، پس از دو ساعت پوست موز را از آن خارج نمایید، در سینی قرار داده و داخل فر با دمای ۶۵ درجه بگذارید.
پس از خشک شدن آن را در آسیاب پودر نمایید و در نهایت هر موقع که خواستید می توانید از پودر به دست آمده دمنوش درست نمایید.
یک موز دارای: بیست درصد ویتامین ب6، دوازده درصد پتاسیم، هشت درصد منیزیم، هفده درصد ویتامین ث، دوازده درصد فیبر و مقادیر بسیاری ویتامین ب۱۲ می باشد که به بافت سلولهای بدن، تنظیم فشار خون، دیابت و رشد سلولهای ایمنی کمک می نماید.

دمنوش سیب خشک
سیب یکی از میوه های خوشمزه و انرژی زا بوده که از آن فراورده های متنوعی مثل: دمنوش سیب خشک ، مربا سیب، مارمالاد، آبمیوه، کنسانتره سیب و سیب خشک به دست می آید.
اما یکی از ماندگارترین این فرآورده ها سیب خشک بوده می توان از آن در عصرانه و میان وعده ها استفاده کرد یا به همراه گیاهان معطر از آن دمنوشهای متنوعی درست کنید.
در سالهای اخیر مصرف دمنوشها در بین مردم بیشتر رایج شده و این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد برخی از مردم به دلیل خواص و فواید دارویی و درمانی آنها را تهیه می کنند.
اما عده ای دیگر دمنوش را یک نوشیدنی لوکس و شیک می دانند و برای تنوع از مهمانان خود با دمنوش سیب خشک و دارچین پذیرایی می کنند.
اما باید خاطر نشان کنم که دمنوشها با توجه به مواد اولیه به کار رفته در تهیه آن می تواند خواص متفاوتی برای بدن داشته باشند چون ترکیب هرکدام از آنها با هم فرق می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.