تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 9704

بانوی تکواندوکار ایران پس از درخشش در عربستان: با همه وجود برای مدال طلا جنگیدم

بانوی تکواندوکار ایران پس از درخشش در عربستان: با همه وجود برای مدال طلا جنگیدم

به گزارش ایسنا، تیم تکواندوی بانوان ایران با یک مدال طلای زهرا شیدایی و ۲ برنز کوثر اساسه و ملیکا میرحسینی به کار خود در رقابت‌های آزاد قهرمانی جهان در ریاض پایتخت عربستان پایان داد. زهرا شیدایی پس از درخشش در این مسابقات و کسب مدال طلا در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی تکواندو، اظهار

به گزارش ایسنا، تیم تکواندوی بانوان ایران با یک مدال طلای زهرا شیدایی و ۲ برنز کوثر اساسه و ملیکا میرحسینی به کار خود در رقابت‌های آزاد قهرمانی جهان در ریاض پایتخت عربستان پایان داد.

زهرا شیدایی پس از درخشش در این مسابقات و کسب مدال طلا در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی تکواندو، اظهار کرد: خدا را شکر، خیلی خوشحالم که توانستم اولین مدال طلای بانوان ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کنم. با همه وجودم جنگیدم و می‌خواستم که به مدال طلا برسم.

بانوی تکواندوکار وزن ۵۷- کیلوگرم ایران، افزود: این اولین مدال من در مسابقات بین‌المللی بود که خوشبختانه با مدال طلا همراه بود.

او درباره سطح کیفی این رقابت‌ها نیز گفت: مسابقات در گرید ۴ برگزار شد و همه المپیکی‌ها در آن حضور داشتند به همین دلیل نیز سطح کیفی مسابقات خیلی بالا بود.

شیدایی در پایان گفت: از کادر فنی تیم ملی و همه افرادی که در این مسیر من را حمایت کردند تشکر می‌کنم. از خانواده و مخصوصا پدرم که همیشه حامی من بوده نیز قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.