تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر : 29158

بازتاب زندگی درونیم را دگرگون کردم

بازتاب زندگی درونیم را دگرگون کردم

زندگی بیرون شما بازتاب زندگی درونی شماست. بین طرز فکر و احساسات درونی شما از یک طرف و عملکرد و تجارب بیرونی شما از طرف دیگر رابطه مستقیم وجود دارد، من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه با محصولاتی که

زندگی بیرون شما بازتاب زندگی درونی شماست. بین طرز فکر و احساسات درونی شما از یک طرف و عملکرد و تجارب بیرونی شما از طرف دیگر رابطه مستقیم وجود دارد، من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه با محصولاتی که عرضه می دارم شما را بیشتر آشنا خواهم کرد.

شیره انگور درجه یک ملایر

شیره انگور که با نام دوشاب نیز شناخته می شود محصولی با خواص بی نظیر است پخش شیره انگور درجه یک ملایر با ارائه این محصول توانسته است افراد زیادی را از خواص آن بهره مند سازد.

تهیه شیره انگور کاری بسیار زمان بر و پر از زحمت است اما به جرئت می توان گفت که خواص بی نظیر آن ارزش تولید سختش را دارد برای تولید شیره انگور نه تنها از انگور بلکه از کشمش نیز می توان استفاده کرد.

برای تهیه یک شیره انگور مرغوب اولین نکته ای که حائز اهمیت است استفاده از انگور با کیفت است شیره انگور درجه یک ملایر با رعایت این اصول یکی از تولید کنندگان این محصول است شیره انگور در شهر ها و مکان های مختلف با دستورات مختلفی تولید می شود به همین علت انواع شیره های انگور در ویژگی هایی مثل طعم، رنگ و میزان غلظت با هم تفاوت دارند.

شیره انگور جامد

قیمت شیره انگور جامد با توجه به نوسانات قیمتی موجود در بازار، تورم، تحريم ها، کیفیت محصول، نوع بسته بندی و غیره کمی متغیر می باشد.

شیره انگور که عمدتاً برای مصارف غذایی همچون شربت، حلوا، کیک، کلوچه، شیرینی و بسیاری مصارف مختلف دیگر مناسب می باشد، به عنوان یک ماده غذایی مفید و قابل استفاده در درمان امراض و بیماری های مختلف به شمار می رود.

این محصول دارای مواد معدنی عالی همچون انواع ویتامین های A و B و C و آهن است و بازار خرید و فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد و به دو صورت سنتی و صنعتی قابل تولید است.

شیره انگور در قم

شیره انگور در قم، با توجه به خواص این محصول و مزه بی نظیر در تمام فصل ها به خصوص زمستان از طرفداران زیادی برخوردار است.

شیره انگور در قم عصاره و چکیده انگور است، پس به همین دلیل سرشار از قند طبیعی و خواص درمانی و غذایی فراوانی می باشد.

طبق نظر کارشناسان تغذیه، این کالا یکی از سالم ترین محصولات غذایی به شمار می آید و توانسته خواص و فواید بی نظیری را برای سلامتی بدن انسان به همراه داشته باشد.

این نوع شیره یکی از اشکال انگور می باشد که امروزه جایگاه بسیار ویژه ای در رژیم غذایی بدست آورده است.

همچنین این محصول سرشار از مواد معدنی و عالی است که به همین دلیل می تواند یک صبحانه مقوی و یا یک میان وعده خوشمزه برای شما و فرزندانتان باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.