تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۱۰
کد خبر : 26420

این پارچه ها من و همسرم را ثروتمند کرد

این پارچه ها من و همسرم را ثروتمند کرد

 در این مقاله قصد دارم در رابطه با رمز موفقیت من و همسرم صحبت کنم. چند ماهی به دلیل سطح پایین درآمد و مشکلات متعدد اقتصادی به دنبال کسب و کار با سطح درآمد بالا بودم و با توجه به شرایط و سنجیدن آن ها تصمیم گرفتم در حوزه پارچه کار کنم و پس از

 در این مقاله قصد دارم در رابطه با رمز موفقیت من و همسرم صحبت کنم. چند ماهی به دلیل سطح پایین درآمد و مشکلات متعدد اقتصادی به دنبال کسب و کار با سطح درآمد بالا بودم و با توجه به شرایط و سنجیدن آن ها تصمیم گرفتم در حوزه پارچه کار کنم و پس از مدتی توانستم به درآمد بالا برسم و به ثروت برسم. در ادامه چند نوع پارچه را به شما معرفی می کنم.

پارچه ژاکارد

ژاکارد عمدتا به خاطر ویژگی های تزئینی محبوب شده است. همچنین این پارچه از مقاومت نسبی برخوردار بوده و جزء پارچه های سنگین وزن است بنابراین قیمت پارچه ژاکارد با توجه به کیفیت آن تعیین می شود. برجسته نمودن این ویژگی ها توسط ژاکارد بافتنی با استفاده از پشم یا دیگر مواد بادوام امکان پذیر است. استفاده از پارچه ژاکارد به خاطر پیچیدگی و قیمت نسبتا بالا در پوشاک کژوال غیر معمول است، و تولید کنندگان نساجی بیشتر جهت تولید لباس رسمی مثل لباس عصرگاهی بانوان و کت و شلوار مردانه از ژاکارد استفاده می نمایند. این پارچه یک ماده مطلوب برای ساخت همه انواع منسوجات خانگی مثل پرده، روکش لحاف و رومبلی مبلمان به حساب می آید.

پارچه اسپان

این نوع از پارچه از ترکیب پنبه، الیاف پلی پروپیلن و پلی استر با درصدهای مشخص ساخته می شود که با توجه به درصد آن قیمت پارچه اسپان تعیین می شود. پارچه اسپان انواع مختلفی دارد که  از نظر قطر، رنگ و سایر فاکتورها با یکدیگر تفاوت دارند.این تنوع در ضخامت، رنگ و قیمت مناسب به تدریج مورد توجه صنعت پارچه، چیت و چاپ قرار گرفت.به گونه ای که در تمام صنایع نساجی و پوشاک می توان از این پارچه استفاده کرد.مهمترین مساله در قیمتگذاری پارچه گرماژ است که به صورتوزن پارچه در متر مربع  آن تعریف می شود.چاپ بر روی اسپان ثبات و دوام بینظیری دارد و تا زمانی که پارچه وجود دارد، چاپ هم روی آن وجود دارد.

پارچه جین

پارچه جین، پارچه ای است که از نظر بافت، حجم متراکم و بالایی دارد و از همین روی جزء پارچه های بادوام محسوب می شود معمولا قیمت پارچه جین مناسب است. پارچه جین از رشته نخ‌های دوقلو بافته‌شده است. برای این منظور، نخ پود، زیر دو یا چند نخ تار می‌رود و با تغییر نوع بافت و وزن نخ استفاده شده، شکل های متنوعی از پارچه های جین تولید می شود.پارچه های جین به طور گسترده در تهیه و دوخت پیراهن های بهاره و پاییزه و حتی زمستانی به کار می رود.کت های لی از دیگر پوشاک کاربردی برای نیمه دوم سال هستند که در کنار کلاه ها و کیف دستی های جین و همینطور شلوارهای جین، می توانند ظاهری کژوال و زیبا و همیشگی به شما ببخشند.رنگ جین در اصل به رنگ آبی است؛  اما پارچه های جین بنابر سلیقه مخاطبان به رنگ‌های مختلف دیگری همچون مشکی، قهوه‌ای و سبز زیتونی و … با تناژ رنگی متفاوت هم تولید می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.