تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 8813

انهدام ۳۲ باند سرقت و دستگیری ۶۳۳ سارق در تهران

انهدام ۳۲ باند سرقت و دستگیری ۶۳۳ سارق در تهران

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای پنجاهمین مرحله از طرح «رعد» که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به اجرا درآمد، گفت: طرح امروز حاصل نزدیک به یک ماه کار اطلاعاتی از سوی همکاران من در مجموعه پلیس پیشگیری است. وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۶۰ حکم قضایی

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای پنجاهمین مرحله از طرح «رعد» که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به اجرا درآمد، گفت: طرح امروز حاصل نزدیک به یک ماه کار اطلاعاتی از سوی همکاران من در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۶۰ حکم قضایی به اجرا درآمد، گفت: در جریان ماموریت های انجام شده ۶۳۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند و بالغ بر ۱۳۰۰ قلم کالای مسروقه نیز از آنان کشف شد.

رحیمی ادامه داد: همچنین ۱۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز از مجرمان دستگیر شده در این طرح کشف و ضبط شد. ۳۲ باند نیز منهدم شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده را بالغ بر ۱۵.۵ میلیارد اعلام کرد و گفت: کار شناسایی مالباختگان این اموال آغاز شده و بخشی از اموال به صاحبانشان بازگردانده شده و روند تحویل اموال به دیگر مالباختگان نیز ادامه دارد.

رحیمی با بیان اینکه در اجرای این طرح با تعدادی از قاچاقچیان کالا نیز برخورد شد، گفت: همچنین یکی دیگر از اقداماتی که طی این مدت انجام شد شناسایی و دستگیری محکومان فراری بود، یعنی افرادی که چندین سال تحت تعقیب محاکم قضایی قرار داشتند اما دستگیر نشده بودند که در این مرحله از طرح رعد ۲۹ محکوم فراری نیز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: در این طرح سه قبضه سلاح و همچنین ۱۰ هزار عدد مواد محترقه نیز کشف شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۶۱ محل و پاتوق سارقان نیز مورد شناسایی قرار گرفت و ۲۵ مالخر نیز از این اماکن دستگیر شدند.

به گفته رحیمی دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش، انهدام ۸۲ پاتوق فروشندگان مواد مخدر نیز از دیگر کشفیات پلیس در پنجاهمین مرحله از طرح رعد بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.