تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 27123

انفجار در یک جایگاه CNG یاسوج

انفجار در یک جایگاه CNG یاسوج

“جهانبخش وحدت نژاد”، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه حادثه آتش سوزی جایگاه CNG منطقه بنسجنان یاسوج هیچ گونه خسارت جانی نداشت و در این حادثه یک نفر از کارکنان این مرکز به صورت جزئی دچار سوختگی شده بود و به توسط نیروهای اورژانس

“جهانبخش وحدت نژاد”، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه حادثه آتش سوزی جایگاه CNG منطقه بنسجنان یاسوج هیچ گونه خسارت جانی نداشت و در این حادثه یک نفر از کارکنان این مرکز به صورت جزئی دچار سوختگی شده بود و به توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.
علیزاده، مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: کارشناسان این شرکت در محل حادثه حاضر شده و در حال بررسی علت این حادثه هستند.
محمد رسمتی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: ساعت ۱۱ و ۵۱ دقیقیه این حادثه به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله و در کمتر از پنج دقیقه با توجه به نزدیکی ایستگاه بلوار عدل به محل حادثه نیروهای آتش نشانی در صحنه حاضر شد.
وی با بیان اینکه وسعت آتش سوزی زیاد و گسترده بود بطوریکه ارتفاع آتش به بیش از ۱۰ متنر می رسید، افزود: پس از اعلام به آتش نشانی، با توجه به حجم آتش چهار دستگاه خودرو آتش نشانی، یک خودرو آتش نشانی شهر مادوان و یک دستگاه خودرو شرکت نفت به محل آتش سوزی اعزام شدند.
رستمی تصریح کرد: الحمدالله در این آتش سوزی هیچ خودرویی دچار خسارت نشد و تلفات انسانی یا مصدومیتی نیز نداشته ایم.
وی آتش در دو سمت جایگاه سی ان جی شعله ور بود و تا زمانی که با گرفتن دو شیلنگ آب بالای سر دو آتش نشان توانستیم شیر اصلی گاز جایگاه را ببندند، آتش مهار نشده بود. ادامه داد: آتش انفجار به ایزوگام دو ساختمان همجوار جایگاه سی ان جی سرایت کرد که با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد و هم اکنون در حال خنک کردن محل حادثه و تانکر های جایگاه هستیم تا از انفجار احتمال این تانکرها جلوگیری کنیم.
وی بیان کرد: در این جایگاه حدود ۲۰۰ کپسول بزرگ گاز نگهدای می شد که با تلاش اتش نشانان توانستیم از سرایت آتش به این تعداد کپسولف انفجار و وقوع حادثه بزرگتر جلوگیری کنیم.
گفتنی است که این جایگاه دقایقی پیش به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شد و براساس پیگیری‌ها نیروهای امدادی، هلال احمر، آتش نشانی  و اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.