تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 19656

انتقاد رییس فدراسیون بخاطر بودجه‌ای که به ناشنوایان اختصاص پیدا نکرد

انتقاد رییس فدراسیون بخاطر بودجه‌ای که به ناشنوایان اختصاص پیدا نکرد

مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، درباره میزان کمک کمیسیون فرهنگی مجلس به فدراسیون ناشنوایان، اظهار کرد: هیچ بودجه ای از طرف مجلس به ناشنوایان تخصیص پیدا نکرده و در این زمینه انتظار بیشتری از کمیسیون فرهنگی داشتیم. وی گفت: اگر قرار بود مجلس به فدراسیونها کمک کند باید این کمک شامل

مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، درباره میزان کمک کمیسیون فرهنگی مجلس به فدراسیون ناشنوایان، اظهار کرد: هیچ بودجه ای از طرف مجلس به ناشنوایان تخصیص پیدا نکرده و در این زمینه انتظار بیشتری از کمیسیون فرهنگی داشتیم.

وی گفت: اگر قرار بود مجلس به فدراسیونها کمک کند باید این کمک شامل تمام فدراسیونها می شد، حتی می‌توانست این بودجه را در اختیار وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک قرار دهد تا خود برحسب عملکرد فدراسیونها این بودجه را در اختیار آنها قرار دهد، به هر صورت این کار مجلس درست نبود و به نظر می‌رسد فدراسیونهایی که بودجه دریافت کرده‌اند باید وزارت ورزش و جوانان اعتبارات کمتری را امسال برای آنها در نظر بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به اعزام تیم شطرنج برای اولین بار به مسابقات قهرمانی آسیا در اردن، افزود: شطرنج بازان برتر ناشنوا که در مسابقات انتخابی تیم ملی شناسایی شده اند، جهت اعزام به مسابقات آسیایی که شهریورماه در اردن برگزار می شود، به تیم ملی دعوت خواهند شد.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین از اعزام تیم فوتسال به مسابقات جهانی در مالزی خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان آذرماه در مالزی برگزار می شود که برای  شناسایی نفرات اعزامی و تشکیل تیم ملی فوتسال، شهریورماه مسابقات انتخابی تیم ملی در بابلسر برگزار خواهد شد.

تیشه‌گران در پایان همچنین از برگزاری مسابقات آسیایی تنیس روی میز ناشنوایان اسفندماه به میزبانی ایران خبر داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.