تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 9707

انتظار بازی سختی مقابل باریج داشتیم/ از عملکرد تیم راضی هستم

انتظار بازی سختی مقابل باریج داشتیم/ از عملکرد تیم راضی هستم

فریبا صادقی در گفت وگو با ایسنا، با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل باریج اسانس کاشان که منجر به پیروزی ۳ بر۲ ذوب آن شد، اظهارکرد: باتوجه به اینکه ما در هفته پنجم یک بازی بیرون از خانه در یزد داشتیم فرصت کمی برای ریکاوری و یک تمرین درست برای پیاده کردن

فریبا صادقی در گفت وگو با ایسنا، با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل باریج اسانس کاشان که منجر به پیروزی ۳ بر۲ ذوب آن شد، اظهارکرد: باتوجه به اینکه ما در هفته پنجم یک بازی بیرون از خانه در یزد داشتیم فرصت کمی برای ریکاوری و یک تمرین درست برای پیاده کردن آنالیزیمان در اختیار داشتیم و در دو روز قبل از مسابقه تمرین خوبی نداشتیم.

وی افزود: علاوه بر این دو بازیکن مصدوم نیز داریم که یک نفر آنها را از ابتدای فصل نداشتیم و بازیکن دیگرمان در بازی گذشته مصدوم شد و تنها با یک جلسه تمرین در لیست بازی با باریج قرار گرفت؛ بنابراین در برخی اوقات در بازی ناهماهنگ بود که درک می کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل باریج اسانس کاشان، اضافه کرد: انتظار یک بازی پایاپای را داشتیم، تیم باریج تیم خوبی است و مهم ترین امتیاز آنها در اختیار داشتن بازیکنانی است که مرتب در اردو هستند، در مقابل ما بازیکنانی داریم که دانشجو و یا شاغل هستند و تنها ۳ بازیکن غیر بومی داریم.

وی خاطرنشان کرد: بازی خوب و پر از افت و خیز بود همراه با رالی های خوب و طولانی، تجربیات هر دو تیم در این بازی به کار گرفته شد و خوشحالم که پیروز این بازی شدیم و به طور قطع در بازی برگشت نقاط ضعف تیم را رفع خواهیم کرد.

صادقی در خصوص اشتباهات فردی و تیمی بازیکنانش در رالی های طولانی گفت: ما به لحاظ بدنی کم آوردیم بر خلاف باریج که هفته قبل در خانه بازی کرده بود، ما بازی قبلی که داشتیم در یزد بود و حدود ۷ ساعت در جاده ماندیم و به لحاظ بدنی بازیکنان تیمم اذیت شدند که باید آن ها آماده بازی های بعدی کنیم.

صادقی اضافه کرد: بازی بعدی ما در مقابل تیم شهرداری ورامین در ورامین است، آنها نیز تیم خوبی هستند، اما ما برای ۳ امتیاز کامل این بازی به میدان می رویم تا مسیری که برای رسیدن به هدفی که برای تیم ترسیم کرده ایم را به خوبی طی کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.