تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 15803

انتخاب مقانلو و مداح به عنوان سرمربیان جدید تیم‌های ملی تکواندو

انتخاب مقانلو و مداح به عنوان سرمربیان جدید تیم‌های ملی تکواندو

به گزارش ایسنا، نشست کمیته فنی تکواندو با حضور کلیه اعضاء برگزار شد و پس از بررسی برنامه‌های منتخبان هدایت تیم‌های ملی، در نهایت اسامی سرمربیان تیم‌های ملی برای حضور در رقابت‌های پیش رو اعلام شد. بر همین اساس در گروه مردان هدایت تیم ملی در رده سنی بزرگسالان بر عهده بیژن مقانلو  و در

به گزارش ایسنا، نشست کمیته فنی تکواندو با حضور کلیه اعضاء برگزار شد و پس از بررسی برنامه‌های منتخبان هدایت تیم‌های ملی، در نهایت اسامی سرمربیان تیم‌های ملی برای حضور در رقابت‌های پیش رو اعلام شد.

بر همین اساس در گروه مردان هدایت تیم ملی در رده سنی بزرگسالان بر عهده بیژن مقانلو  و در رده سنی امید علی محمد بسحاق خواهد بود. سرمربیان تیم ملی همکاران خود را برای حضور در کادر فنی به فدراسیون معرفی خواهند کرد.

در گروه بانوان مینو مداح به عنوان سرمربی معرفی شد و مهرو کمرانی، ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان اعضای کادر فنی انتخاب شدند.

شایان ذکر است این نفرات تا بازی‌های آسیایی هدایت تیم ملی را برعهده خواهند داشت و کمیته فنی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و رقابت‌های شش ماه دوم سال با توجه به عملکرد این مربیان تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.