تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 29443

امضای طومار برای توقف ارسال سلاح به اوکراین و برقراری صلح

امضای طومار برای توقف ارسال سلاح به اوکراین و برقراری صلح

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری Countercurrents، این طومار در وبسایت change.org توسط سیاستمدار آلمانی “زهرا واگن‌کنشت” و یک خبرنگار به نام “آلیس شوآترز” ارائه شد و بیش از ۲۵۰ هزار امضا برایش جمع شده است. تهیه کنندگان این طومار می‌گویند که اگر جنگ در آنجا ادامه یابد، اوکراین به زودی به یک

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری Countercurrents، این طومار در وبسایت change.org توسط سیاستمدار آلمانی “زهرا واگن‌کنشت” و یک خبرنگار به نام “آلیس شوآترز” ارائه شد و بیش از ۲۵۰ هزار امضا برایش جمع شده است.
تهیه کنندگان این طومار می‌گویند که اگر جنگ در آنجا ادامه یابد، اوکراین به زودی به یک “کشوری خالی از سکنه و ویران” تبدیل خواهد شد و تاکید دارند که کی‌یف هیچ شانسی برای غلبه بر “بزرگترین قدرت هسته‌ای جهان” ندارد.
در متن این طومار همچنین آمده است: ما از اولاف شولتس، صدراعظم آلمان می‌خواهیم تا تشدید ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کند. همین الان! او باید ائتلافی قوی را برای یک آتش بس و مذاکرات صلح در سطح اروپایی و آلمان رهبری کند. همین حالا! چون هر روز که می‌گذرد، این جنگ به کشته شدن ۱۰۰۰ نفر دیگر می‌انجامد و ما را به آستانه جنگ سوم جهانی نزدیکتر می‌کند.
در ادامه متن این طومار همچنین آمده که “مذاکرات به معنای تسلیم نیست، بلکه به معنای سازش و مصالحه بین دو طرف است تا از کشته شدن صدها هزار تن دیگر و بدتر از آن جلوگیری شود. این چیزی است که ما و نیم میلیون آلمانی به آن فکر می‌کنیم. زمان آن رسیده که به ما گوش دهید!”
سیاستمدار آلمانی ارائه کننده این طومار همچنین در توئیتی نوشت: اعلامیه‌ای برای صلح از سوی ۲۵۰ هزار حامی نیز امضا شده است. ما خواستار پیوستن مردم به یک اعتراض در برلین در ۲۵ فوریه علیه ارسال تسلیحات و مهمات به اوکراین و برقراری صلح و دیپلماسی هستیم.
این تحولات در حالی رخ می‌دهد که دولت برلین به دنبال ارسال تانک‌های لئوپارد ۲ به اوکراین و آموزش سربازان این کشور برای استفاده این ابزارآلات جنگی است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.