تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 18983

امدادرسانی هلال احمر به ۷۵۲ نفر در حوادث ۳ روز گذشته

امدادرسانی هلال احمر به ۷۵۲ نفر در حوادث ۳ روز گذشته

به گزارش ایسنا، مهدی ولی‌پور، در تشریح پوشش حوادث و سوانح رخ داده در کشور طی سه روز گذشته، گفت: در سه روز گذشته ۳۷۱ ماموریت در سطح کشور توسط نیروهای امدادی هلال احمر انجام و در مجموع به ۷۵۲ حادثه‌دیده، امدادرسانی شد. وی افزود:در این بازه زمانی ۲۷۴ نفر توسط نیروهای امدادی نجات داده

به گزارش ایسنا، مهدی ولی‌پور، در تشریح پوشش حوادث و سوانح رخ داده در کشور طی سه روز گذشته، گفت: در سه روز گذشته ۳۷۱ ماموریت در سطح کشور توسط نیروهای امدادی هلال احمر انجام و در مجموع به ۷۵۲ حادثه‌دیده، امدادرسانی شد.

وی افزود:در این بازه زمانی ۲۷۴ نفر توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند و ۱۷۲ مصدوم حوادث با استفاده از ناوگان خودرویی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند. ۱۵۳ نفر نیز خدمات درمان را به طور سرپایی دریافت کردند.

بر اساس اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه در سه روز گذشته، ۳۸ مورد عملیات رهاسازی در جاده‌های کشور توسط نیروهای امدادی انجام شده، افزود: ۵۴ مصدوم  و گرفتارشده در سوانح ترافیکی و جاده‌ای در عملیات‌های تخصصی و فنی توسط نیروهای امدادی هلال احمر رهاسازی شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.