تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 22054

الکاظمی: بحران سیاسی کنونی بعد از ۲۰۰۳ دشوارترین است

الکاظمی: بحران سیاسی کنونی بعد از ۲۰۰۳ دشوارترین است

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق گفت: عراقی‌ها و مهمانان بزرگوار آن‌ها سالروز اربعین حسینی را گرامی داشتند. عراقی‌ها پیامی را درباره صبر، فداکاری و درس‌هایی را درباره شجاعت و مهمان نوازی به جهان نشان دادند. من از نیروهای امنیتی که برای پیگرد تروریست‌ها همچنان در

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق گفت: عراقی‌ها و مهمانان بزرگوار آن‌ها سالروز اربعین حسینی را گرامی داشتند. عراقی‌ها پیامی را درباره صبر، فداکاری و درس‌هایی را درباره شجاعت و مهمان نوازی به جهان نشان دادند. من از نیروهای امنیتی که برای پیگرد تروریست‌ها همچنان در سرتاسر کشور مستقر هستند و همچنین به خاطر حمایت از زائران قدردانی می‌کنم. من همچنین از ادارات استان‌ها و وزارتخانه‌ها و موکب داران به دلیل خدمت به زائران تشکر می‌کنم.
الکاظمی گفت: عراق از میلیون‌ها زائر در این شرایط حساس استقبال کرد. ما توانستیم به مسئولیتمان در حد و اندازه‌ای که می‌توانستیم عمل کنیم.
الکاظمی گفت: ما این مسئله را از ملت صبور و قدرتمند عراق مخفی نمی‌کنیم که عراق در حال حاضر شاهد بحران سیاسی است که احتمالاً بعد از ۲۰۰۳ یکی از دشوارترین بحران‌ها است اما ما امید و اراده لازم را برای حل این بحران و برقراری امنیت و ثبات در عراق داریم. من از تمام گروه‌های سیاسی می‌خواهم که از این مناسبت اربعین الهام بگیریم و عراق و عراقی‌ها را در اولویت قرار دهیم. وطن و شهروندان ما شایسته این هستند که به خاطرشان خود را فدا کنیم. عراق امانتی بر گردن همگان است. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.