افزایش تعرفه اینترنت منوط به کیفیت قابل قبول و رضایت نسبی کاربران است
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: هرگونه افزایش تعرفه ارتباطات منوط به رسیدن به کیفیت قابل قبول و رضایت نسبی کاربران است و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
حمید فتاحی رئیس سازمان رگولاتوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص احتمال افزایش تعرفههای ارتباطی، اظهار کرد: این موضوع ذینفعان مختلفی دارد و مهمترین بخش آن کاربران هستند.
وی ادامه داد: وزیر ارتباطات نیز بر اهمیت توجه به حقوق کاربران تأکید دارند از سوی دیگر، اپراتورها برای توسعه شبکه و سرمایهگذاری با مشکلاتی روبهرو هستند. ایجاد تعادل میان این دو بخش بسیار مهم است.
فتاحی تاکید کرد: هرگونه افزایش تعرفه منوط به رسیدن به کیفیت قابل قبول و رضایت نسبی کاربران است و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین افزود: زمان افزایش تعرفههای ارتباطی فعلاً مشخص نیست.
ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز درباره افزایش تعرفههای ارتباطی پیشتر عنوان کرده بود که وضعیت معیشتی مردم موضوعی است که در متناسبسازی تعرفههای ارتباطی باید در نظر گفت.
هاشمی گفت: میدانیم وضعیت صنعت خوب نیست و صنعت ما به خاطر سرکوب قیمتها وضعیت مناسبی ندارد نسبت به این موضوع آگاه و دغدغهمند هستیم همچنین سرمایهگذار علاقه به سرمایهگذاری ندارد، اما باید در این زمینه تسهیلگری کرد و به معیشت مردم در کنار یکدیگر، توجه کرد.
برچسب ها :رگولاتوری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0