تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 10549

اعمال محدودیت‌های کرونایی در کره جنوبی همزمان با افزایش آمار مبتلایان

اعمال محدودیت‌های کرونایی در کره جنوبی همزمان با افزایش آمار مبتلایان

به گزارش ایسنا، بر اساس محدودیت‌های جدید، تجمعات خصوصی پنج نفر یا بیشتر در سراسر کره جنوبی ممنوع شده و رستوران‌ها ملزم هستند که ساعت 9 شب فعالیت خود را تعطیل کنند. نخست وزیر کره جنوبی امروز (پنج شنبه) در سخنانی گفت: این محدودیت‌های جدید از روز شنبه آغاز و حداقل برای مدت 16 روز

به گزارش ایسنا، بر اساس محدودیت‌های جدید، تجمعات خصوصی پنج نفر یا بیشتر در سراسر کره جنوبی ممنوع شده و رستوران‌ها ملزم هستند که ساعت 9 شب فعالیت خود را تعطیل کنند.

نخست وزیر کره جنوبی امروز (پنج شنبه) در سخنانی گفت: این محدودیت‌های جدید از روز شنبه آغاز و حداقل برای مدت 16 روز ادامه خواهد داشت. همچنین مدارس سئول و مناطق شهری مجاور آن که شیوع کروناویروس بیشترین آسیب را وارد کرده است، پس از بازگشایی کامل در ماه نوامبر مجدد فعالیت خود را به صورت آنلاین از سر می‌گیرند.

به گزارش ایسنا به نقل از ژاپن تودی، بیشتر موارد شیوع بیماری در پایتخت کره جنوبی بوده است که به گفته مقامات این کشور بیش از 86 درصد از بخش‌های مراقبت ویژه که برای درمان بیماران کووید-19 تعیین شده‌اند، در بحبوحه افزایش تعداد بستری‌ها و مرگ و میرها در اشغال بیماران بوده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.