تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر : 22009

اعلام مسیرها و محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران

اعلام مسیرها و محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران

به گزارش ایسنا، سردار محمد حسین حمیدی با اشاره به مسیرهای مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: مسیر اول تردد راهپیمایان در این مراسم، مسیر میدان امام حسین علیه السلام، خیابان ۱۷ شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد بود. مسیر دوم نیز مسیر میدان جمهوری، نواب، میدان ۹دی،

به گزارش ایسنا، سردار محمد حسین حمیدی با اشاره به مسیرهای مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: مسیر اول تردد راهپیمایان در این مراسم، مسیر میدان امام حسین علیه السلام، خیابان ۱۷ شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد بود. مسیر دوم نیز مسیر میدان جمهوری، نواب، میدان ۹دی، میدان بهمن، خیابان بعثت، شهید رجائی، بزرگراه شهیدکریمی، چهارراه چشمه‌علی، خیابان فدائیان، میدان شهر ری، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است.
وی ادامه داد: مسیر شماره سه راهپیمایی جاماندگان اربعین مسیر امام زاده حسن(ع)خیابان امین الملک، خیابان قزوین، خیایان شیخ محمدی، میدان ۹ دی، میدان بهمن، بزرگراه بعثت، خیابان شهید رجایی، بزرگراه شهید کریمی، چهارراه چشمه علی، خیابان فداییان اسلام، میدان شهر ری، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد بود و مسیر چهارم از باقرشهر، خیابان رجایی، روی پل شهید آوینی، خیابان سلمان فارسی، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌گذرد. پنجمین مسیر نیز مسیر جاده ورامین، میدان معلم، سه راه ورامین، خیابان فداییان اسلام، شهر ری، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است.
محدودیت‌های توقف در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین
حمیدی با اشاره به محدودیت‌های توقف در این مراسم اظهار کرد: محدودیت‌های توقف این مراسم در معابر پیرامون میدان امام حسین (ع) و خیابان انقلاب حدفاصل پل چوبی تا میدان و خیابان مازندران، خیابان ۱۷ شهریور حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا خیابان شوش، خیابان شوش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شوش در هر دو مسیر بطور کامل و خیابان فداییان اسلام از میدان شوش تا میدان حرم در هر دو مسیر خواهد بود.
وی اضافه کرد: همچنین محدودیت‌های توقف این مراسم در خیابان قم تا محدوده میدان فرمانداری به‌طور کامل، محدوده درهای ضلع شرقی، غربی و جنوبی حرم به‌طور کامل، خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان حرم تا خیابان سازمان آب، جاده ورامین حدفاصل سه راه ورامین تا میدان معلم در هر دو مسیر و خیابان شهرداری حدفاصل خیابان رجایی تا میدان مدرس نیز برقرار خواهد بود.
تشریح محدودیت‌های تردد در راهپیمایی جاماندگان اربعین
حمیدی در تشریح محدودیت‌های تردد این مراسم گفت: کنارگذر خیابان محلاتی شامل این محدودیت‌ها خواهد بود. همچنین اجرای محدودیت تردد به سمت شمال در خیابان ۱۷ شهریور از میدان خراسان و هدایت بار ترافیکی از خیابان قیاسی به سمت شمال نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. محدودیت تردد به سمت شمال در خیابان ۱۷ شهریور از میدان تیر دوقلو و هدایت بار ترافیکی به سمت شرق از خیابان شهران و جهانگرد نیز در نظر گرفته شده است. همچنین همه خیابان‌های منتهی به خیابان شوش، مظاهری، غلامی، یزدی، رجب‌نیا (شهرزاد) نیز مشمول این محدودیت‌ها هستند.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در معابر شمال به جنوب میدان شوش(صاحب جمع) نیز محدودیت‌ها اعمال خواهد شد و هدایت بار ترافیکی به سمت خیابان شوش غربی، غرب به شرق خیابان شوش از تقاطع شهید بخارایی و رهکوی صورت خواهد گرفت.
حمیدی با اشاره به دیگر محدودیت‌های تردد تصریح کرد: اعمال محدودیت به خیابان ۱۷ شهریور از خیابان‌های شهدا، شهبازی و منتظری بطور کامل، جنوب به شمال خیابان سلمان فارسی، انجام خواهد شد و محدودیت در مسیرهای ورودی به خیابان فداییان اسلام از خیابان‌های پروین اعتصامی و غیبی صورت خواهد گرفت. همچنین محدودیت در مسیر ورودی به خیابان فداییان اسلام از خیابان‌های محمدی و رحیمی وجود خواهد داشت و اعمال محدودیت در حدفاصل میدان قشقایی و میدان سلمان فارسی انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد:‌ محدودیت تردد در مسیرهای ورودی به خیابان فداییان از خیابان‌های پروین اعتصامی و غیبی وجود خواهد داشت و تردد در مسیر ورودی به خیابان فداییان از خیابان‌های محمدی و رحیمی نیز محدود خواهد بود. همچنین حدفاصل میدان قشقایی و میدان سلمان فارسی، ورودی بزرگراه آوینی به خیابان سلمان فارسی و میدان معلم در صورت نیاز نیز مشمول محدودیت‌های ترافیکی هستند.  اعمال محدودیت از میدان شهرداری به شرق بلوار مدرس و هدایت بار ترافیکی به سمت شمال از خیابان کمیل نیز در دستور کار است و تردد در دوربرگردان ضلع شرقی میدان بسیج محدود خواهد بود و هدایت بار ترافیکی به سمت شرق (میدان معلم) صورت خواهد گرفت.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دیگر محدودیت‌های تردد در محورها راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: در خیابان ورامین به سمت غرب ابتدای خیابان میرعابدینی تردد محدود است و هدایت بار به سمت شمال انجام می شود. همچنین در میدان معلم ورودی به خیابان ۲۴ متری، خیابان ۲۴متری سازمان آب به سمت غرب، جاده ورامین در دو مقطع شرق به غرب قبل از سه راه تقی آباد و از پل آوینی نیز محدودیت وجود خواهد داشت.
وی ادامه داد: در صورت نیاز هدایت بار نیز به سمت شمال بزرگراه امام علی(ع) در دستور کار خواهد بود و محدودیت‌هایی نیز در بزرگراه امام علی(ع) ورودی بزرگراه آزادگان به سمت جنوب اعمال خواهد شد. در همه ورودی‌های شهر ری از سمت غرب بزرگراه رجایی و بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) نیز محدودیت‌های تردد برقرار است. از سمت شمال بزرگراه آزادگان و از سمت شرق بزرگراه امام علی(ع)و سه راه ورامین نیز محدودیت‌های تردد اجرا خواهند شد و در بزرگراه آوینی حدفاصل بزرگراه صالح‌آباد تا بزرگراه رجایی نیز در هر دو مسیر این وضعیت برقرار خواهد بود.
حمیدی درباره محدودیت تردد موتورسیکلت‌ها گفت: تردد موتورسیکلت در همه محورها به‌ویژه زیر پل بعثت – فدائیان، خیابان دستواره، بعثت، ابریشم و همچنین پل بزرگراه آزادگان به سمت شمال و جنوب فدائیان و همه مسیرهای ورودی از بزرگراه آزادگان به فدائیان جنوب و شمال محدود خواهد شد.
تاکسی‌هایی مراسم از چه مسیرهایی تردد می‌کنند؟
رییس پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح مسیرهای تاکسیرانی این مراسم نیز اظهار کرد: تاکسی ها نیز در چند مسیر تردد خواهند داشت که اولین مسیر از پارکینگ فرمانداری به مقصدهای ۱۳آبان، نازی آباد، صالح آباد، راه آهن، خانی آباد، ۹دی و نواب خواهد بود. همچنین از میدان شهر ری مقابل بیمارستان فیروزآبادی به مقصدهای دولت آباد، شوش، خراسان و خاوران نیز تردد تاکسی‌ها برقرار است.
وی افزود: در مسیر شرق به غرب خیابان ورامین نیز حد فاصل میدان معلم تا میدان بسیج بصورت رفت و برگشت جابجایی تاکسی‌ها انجام خواهد شد و از میدان شهرری به مترو شهرری نیز به وسیله خودروهای ون تردد صورت خواهد گرفت. مسیر بعدی تردد تاکسی‌ها متروی دولت‌آباد تا ضلع شرقی میدان حرم و متروی جوانمرد قصاب تا خیابان فداییان و میدان امام حسین(ع) خواهد بود.

پیشنهاد خبر:‌
آماده‌باش آتش‌نشانی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران

حمیدی در ادامه با اشاره به محل توقف‌ اتوبوس‌های شرکت واحد اظهار کرد: اتوبوس‌های شرکت واحد در محل‌هایی نظیر پارکینگ فرمانداری، مسیر شرق به غرب خیابان زکریای رازی (۲۴ متری) حدفاصل میدان معلم تا حرم، خیابان قم حدفاصل میدان حرم تا فرمانداری در هر دو مسیر و خیابان فداییان اسلام در هر دو مسیر خواهد بود. همچنین ضلع جنوبی میدان سلمان فارسی حد فاصل آوینی تا خیابان هلال احمر و طول خیابان زهره‌وند نیز جزو محل‌های توقف اتوبوس‌های شرکت واحد خواهند بود.
اعلام ایستگاه‌های توقف اتوبوس‌های شرکت واحد،سپاه، ارتش و فراجا
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: اتوبوس‌های شرکت واحد در جاده ورامین از میدان بسیج تا میدان معلم در هر دو مسیر، خیابان کمیل بعداز میدان فرمانداری به سمت شمال، ضلع جنوبی میدان شهرداری بعد از بزرگراه آوینی دکتر کریمیان و خیابان میثم حد فاصل میدان معلم تا بزرگراه آوینی نیز توقف خواهند داشت. بزرگراه کریمی در هر دو مسیر، بزرگراه امام علی(ع) بعداز معدن به سمت جنوب و بزرگراه آوینی بعداز بزرگراه رجایی به سمت غرب (محدوده مزرعه ) نیز جزو محل‌های توقف اتوبوس‌ها خواهند بود.
حمیدی اضافه کرد: محل توقف اتوبوس های سپاه نیز پارکینگ شرقی، محل توقف اتوبوس‌های ارتش خیابان سلمان فارسی و محل توقف اتوبوس‌های فراجا نیز خیابان میثم و ورامین خواهد بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.