تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 20428

اعلام قهرمانان ۴ رشته المیپاد ورزشی دانشجویان پسر+ اسامی

اعلام قهرمانان ۴ رشته المیپاد ورزشی دانشجویان پسر+ اسامی

به گزارش ایسنا، سومین روز از رقابت‌های پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسرر با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی وتکواندو به پایان رسید. تیراندازی رقابت های تیراندازی با حضور ۲۵ دانشگاه برگزار و در مجموع امتیازات تفنگ و تپانچه تیم دانشگاه تهران با امتیاز ۳۲۹۵.۳ قهرمان و تیم دانشگاه

به گزارش ایسنا، سومین روز از رقابت‌های پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسرر با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی وتکواندو به پایان رسید.

تیراندازی

رقابت های تیراندازی با حضور ۲۵ دانشگاه برگزار و در مجموع امتیازات تفنگ و تپانچه تیم دانشگاه تهران با امتیاز ۳۲۹۵.۳ قهرمان و تیم دانشگاه اصفهان با امتیاز ۳۲۵۸.۷ نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه فردوسی مشهد با ۳۱۷۹.۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

با پایان یافتن رقابت‌های انفرادی تپانچه بادی، مهدی تندری از دانشگاه شهید رجایی با کسب امتیاز مجموع ۵۷۰ به مقام نخست رسید، سجاد پورحسینی از دانشگاه گیلان با امتیاز ۵۶۸ امتیاز صاحب مدال نقره شد و علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران هم با مجموع امتیاز ۵۶۰ در سکوی سوم مسابقات ایستاد.

در رقابت‌های تیمی تپانچه بادی نیز تیم تهران توانست با کسب بالاترین امتیاز از رقبا در سکوی نخست مسابقات قرار گیرد. تیم تهران متشکل از علیرضا میرزایی، محمدمسعود مهدوی نژاد و محمدامین باجلانی مجموع امتیاز ۱۶۲۳ را کسب کرد. تیم فردوسی مشهد با حضور ستار اعتصانی، امین مالوف و علی شجری نیز مجموع امتیاز ۱۵۹۷ را کسب کرد و در سکوی دوم ایستاد و تیم اصفهان نیز با ترکیب نیما آلگونه، محمدصادق قادری و مسعود نوروزی با مجموع امتیاز ۱۵۸۳ سوم شد.

بدمینتون

جام قهرمانی رقابت‌های بدمینتون به دانشگاه هاتف سیستان و بلوچستان رسید. رقابت‌های بدمینتون در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی در آکادمی هیات بدمینتون استان برگزار و با قهرمانی تیم دانشگاه هاتف سیستان و بلوچستان به پایان رسید، تیم شیراز دوم شد و تیم دانشگاه‌های قم و گیلان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش انفرادی مهدی رضایی از دانشگاه فردوسی مشهد طلا گرفت، مهدی انصاری از دانشگاه خوارزمی به مدال نقره رسید و محمد طاهرزاده از دانشگاه مازندران و متین مقیمی از دانشگاه سمنان به مدال برنز مشترک رسیدند. در بخش دو نفره نیز صالح سنگ تراش و محمد مهدی میرشکاری از دانشگاه هاتف سیستان و بلوچستان اول شدند، علی شاه حسینی و محمد جواد غریب از دانشگاه تهران دوم شدند و مقام سوم مشترک به علی حسین خانی و محسن معصومی از دانشگاه زنجان و محمد رضا قیصری و محمد چار مالی  از دانشگاه شیراز رسید.

پومسه

در پایان رقابت‌های پومسه محمد مهدی جمشیدی از دانشگاه پیام نور همدان به مدال طلا رسید، علی سلیمانی از دانشگاه اصفهان نقره گرفت و علی سهرابی از دانشگاه علامه طباطبایی و امیر رضا مهربان از دانشگاه تهران به مدال برنز مشترک رسیدند.

تنیس روی میز

رقابت تنیس روی میز با قهرمانی تیم دانشگاه تهران به پایان رسید و تیم فنی و حرفه ای گیلان نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه‌های‌ محقق اردبیلی و دانشگاه صنعتی امیر کبیر مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش انفرادی سید محمد موسوی طاهر از دانشگاه گنبد کاووس طلا گرفت، محمد امین حنطه از دانشگاه تهران به مدال نقره رسید و ماهان چینه وری و حمید نجف پور هر دو از دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان مشترکا به مدال برنز رسیدند. در بخش دو نفره نیز افشین نوروزی و محمد امین حنطه از دانشگاه تهران اول شدند، مصطفی نوری و هومان صباغیان از دانشگاه ملایر دوم شدند و مقام سوم مشترک به ماهان چینه وری و محمد محمدی صفا از دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان و مرتضی رضایی و سید حامد ذوالحواریه از دانشگاه بو علی سینا همدان رسید.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر از ۳۰ تیر ماه آغاز و تا ۵ مرداد به میزبانی دانشگاه تبریز بر گزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.