تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 28998

اعلام رشته‌های پارالمپیک ٢٠٢٨ لس‌آنجلس/ صخره‌نوردی و موج‌سواری در لیست انتظار

اعلام رشته‌های پارالمپیک ٢٠٢٨ لس‌آنجلس/ صخره‌نوردی و موج‌سواری در لیست انتظار

به گزارش ایسنا و به نقل از وب سایت IPC، از مجموع درخواست‌های ٣٣ فدراسیون جهانی و بین‌المللی برای مشارکت در پارالمپیک تابستانی ٢٠٢٨ لس‌آنجلس، ٢٢ رشته ورزشی در لیست اولیه بازی‌ها قرار گرفتند. بر این اساس، پارا موج‌سواری و پاراصخره‌نوردی در لیست انتظار کمیته بین‌المللی پارالمپیک قرار دارند و تا پایان سال ٢٠٢٣، نتیجه

به گزارش ایسنا و به نقل از وب سایت IPC، از مجموع درخواست‌های ٣٣ فدراسیون جهانی و بین‌المللی برای مشارکت در پارالمپیک تابستانی ٢٠٢٨ لس‌آنجلس، ٢٢ رشته ورزشی در لیست اولیه بازی‌ها قرار گرفتند.
بر این اساس، پارا موج‌سواری و پاراصخره‌نوردی در لیست انتظار کمیته بین‌المللی پارالمپیک قرار دارند و تا پایان سال ٢٠٢٣، نتیجه بررسی‌ درخواست این دو فدراسیون اعلام خواهد شد. 
با افزوده شدن پارابدمینتون و پاراتکواندو به بازی‌های توکیو، در حال حاضر فهرست اولیه رشته‌های پارالمپیک لس‌آنجلس، تفاوتی با برنامه پارالمپیک پاریس ٢٠٢۴ ندارد. 
رشته‌های ورزشی مصوب به شرح زیر اعلام شده اند:
بدمینتون، بوچیا، تیروکمان، تیراندازی، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، سوارکاری، فوتبال نابینایان، گلبال، جودوی نابینایان، وزنه‌برداری، پاراکانو و روئینگ، والیبال نشسته، شنا، تنیس‌روی‌میز، تکواندو، سه‌گانه، بسکتبال با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، راگبی با ویلچر و تنیس با ویلچر.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.