تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 9544

اعزام ۱۴ پاراوزنه‌بردار به مسابقات جهان گرجستان

اعزام ۱۴ پاراوزنه‌بردار به مسابقات جهان گرجستان

به گزارش ایسنا، رقابتهای پاراوزنه برداری قهرمانی جهان که اولین گام برای کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است، از روز شنبه ۶ آذر در تفلیس گرجستان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز می شود و تا ۱۴ آذر ادامه خواهد داشت. تیم پاراوزنه برداری ایران برای شرکت در این رقابتها

به گزارش ایسنا، رقابتهای پاراوزنه برداری قهرمانی جهان که اولین گام برای کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است، از روز شنبه ۶ آذر در تفلیس گرجستان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز می شود و تا ۱۴ آذر ادامه خواهد داشت.

تیم پاراوزنه برداری ایران برای شرکت در این رقابتها فردا پنجشنبه ۴ آذر با ۱۴ وزنه بردار که تلفیقی از جوانان و بزرگسالان است، راهی این مسابقات خواهند شد.
 
احسان صوری (دسته 49 کیلوگرم)، سعید اسکندرزاده (دسته 80 کیلوگرم) در رده جوانان، علیرضا ایزدی (دسته 56 کیلوگرم)، سید یوسف یوسفی و محسن بختیار (دسته 59 کیلوگرم)، امیر جعفری و علی سیفی (دسته 65 کیلوگرم)، نادر مرادی (دسته 72 کیلوگرم)، روح‌الله رستمی (دسته 80 کیلوگرم)، حامد صلحی‌پور (دسته 97 کیلوگرم)، سامان رضی و علی‌اکبر غریب‌ شی (دسته 107 کیلوگرم)، مهدی صیادی و احمد امین‌زاده (دسته 107+ کیلوگرم) در رده بزرگسالان نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می دهند.

هدایت این تیم را حسین توکلی سرمربی (سرمربی)، احمد ملاحسینی و بابک محمدی به عنوان مربیان تیم ملی برعهده دارند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.