تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 26811

اضافه شدن مربی به کادر تیم ملی فرنگی/ اعلام ترکیب آسیایی بعد از مسابقات فرانسه و کرواسی

اضافه شدن مربی به کادر تیم ملی فرنگی/ اعلام ترکیب آسیایی بعد از مسابقات فرانسه و کرواسی

حسن رنگرز در گفتگو با ایسنا، درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: ۲۰ روز بعد از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور به عنوان گام نخست چرخه انتخابی تیم ملی، اردوی تیم ملی با هدف اعزام نفرات برتر این رقابت‌ها، ۷ ملی‌پوش ایران در رقابت‌های جهانی که مدال نگرفتند و مدال آوران امیدهای

حسن رنگرز در گفتگو با ایسنا، درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: ۲۰ روز بعد از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور به عنوان گام نخست چرخه انتخابی تیم ملی، اردوی تیم ملی با هدف اعزام نفرات برتر این رقابت‌ها، ۷ ملی‌پوش ایران در رقابت‌های جهانی که مدال نگرفتند و مدال آوران امیدهای جهان برای اعزام به ۲ تورنمنت فرانسه و کرواسی برگزار می شود و سپس ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: در اسفند نیز ۳ تورنمنت مصر به عنوان سری دوم رنکینگ، تورنمنت وهبی‌امره ترکیه و نیکولاپتروف بلغارستان را در پیش داریم که بیشتر نفرات اعزامی به این تورنمنت‌ها جوانان خواهند بود و هدف ما از اعزام این نفرات، پشتوانه‌سازی برای تیم ملی است. با همکاری خوب فدراسیون کشتی در بحث اعزام‌ها، این نفرات برای کسب تجربه راهی مسابقات خارجی می‌شوند.
وی درباره برنامه‌های خود برای مدال‌داران رقابت‌های جهانی بلگراد، گفت: ۳ مدال‌آور ما در رقابت‌های جهانی بلگراد نیز با اعزام به یکی از تورنمنت‌های ماه اسفند، رسما وارد چرخه انتخابی تیم ملی می‌شوند. این نفرات به همراه کشتی‌گیران برتر چرخه انتخابی تیم ملی، یا به صورت رو در رو یا اعزام به تورنمنت خارجی به میدان می‌روند تا در نهایت ملی‌پوشان منتخب معرفی شوند.
رنگرز با بیان اینکه کشتی فرنگی ایران ظرفیت بالای خود را با کسب نتایج مطلوب در رقابت های امیدهای جهان و جام جهانی آذربایجان نشان داد، خاطرنشان کرد: با این وجود باید واقع‌بین باشیم چرا که کار بسیار سختی را در پیش داریم. رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، بازیهای آسیایی و ۳ رویداد جام جهانی، امیدهای جهان و داخل سالن را پیش رو داریم و باید برای حضور پر قدرت در این میادین از تمام پتانسیلی که داریم استفاده کنیم. کادر فنی برنامه‌ریزی‌های لازم را با حمایت فدراسیون کشتی انجام داده و امیدوارم بتوانیم از ظرفیت موجود کشتی فرنگی ایران بهترین بهره را ببریم.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نفرات جدید به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: با توجه به مسابقات متعددی که در پیش داریم، قصد داریم از وجود مربیان سازنده و زحمتکش در کادر فنی تیم ملی استفاده کنیم و قطعا نفراتی به کادر فنی اضافه خواهند شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.