تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر : 28392

اشتیاقم به ثروت من را کارآفرین کرد

اشتیاقم به ثروت من را کارآفرین کرد

انسان ها در صورتی می توانند رشد و پیشرفت زیادی داشته باشند که در شغلشان علاقه زیادی باشدتا بتوانند با انگیزه بیشتری تلاش کنند و به موفقیت برسند. من نیز به محصولات طبیعی بسیار علاقه داشتم و به همین خاطر سعی کردم محصولی را انتخاب کنم که افراد بخاطر فواید فراوانش آن را تهیه کنند.

انسان ها در صورتی می توانند رشد و پیشرفت زیادی داشته باشند که در شغلشان علاقه زیادی باشدتا بتوانند با انگیزه بیشتری تلاش کنند و به موفقیت برسند. من نیز به محصولات طبیعی بسیار علاقه داشتم و به همین خاطر سعی کردم محصولی را انتخاب کنم که افراد بخاطر فواید فراوانش آن را تهیه کنند. من توانستم با شیره انگور به ثروت برسم.

شیره خرما شیررضا

شیره خرما شیررضا در بندرعباس به قدری خوش طعم تهیه می شود که طرفداران بی شماری دارد شما حتما باید آن را تجربه کنید.

شیره خرما از زمان های بسیار دور تاکنون مورد استفاده بشر قرار گرفته است.

می‌ توان گفت که در دوران قاجار شیره خرما یکی از مواد غذایی بود که توسط پادشاهان مورد استفاده قرار می ‌گرفت.

اگر کمی توجه کنید می توانید تنوع بالایی را در بین شیره خرما ببینید.

حتی در بسیاری از مناطق از شیره خرما به عنوان سوغات استفاده می ‌شود.

شما می ‌توانید در استان بندر عباس شیره خرما را به همراه خود برای سوغات بیاورید.

باید عنوان کرد که طرفداران شیره خرما زیاد شده ‌اند که این مورد باعث شده است.

شیره انگور تاکستان

افراد متأسفانه در فرآیند تولید شیره انگور تاکستان آب انگور را به‌میزان کافی نمی‌ جوشانند تا آب اضافی آن از دست برود این امر سبب می‌ شود که طعم شیره انگور چندان شیرین نباشد.

بنابراین ممکن است برای شیرین‌ تر شدن شیره اقدام به افزودن شکر به آن نمایند ازطرفی به‌ دلیل این که این شیره به غلظت مناسب نرسیده است امکان کپک زدن در آن زیاد است بنابراین از مواد افزودنی بمنظور جلوگیری از کپک زدن آن استفاده می‌ کنند.

مواد افزودنی تا حدودی طعم طبیعی شیره انگور را از بین می‌ برد و اگر افراد مخصوصاً افراد با تجربه آن را مصرف کنند خواهند گفت که مزه انگور نمی‌ دهد از طرفی مواد افزودنی برای بدن مضر هستند و ارزش غذایی شیره انگور را نیز پایین می‌آورند.

شیره انگور روازاده

در شیره انگور که بصورت طبیعی و سالم تهیه شده علاوه‌ بر طعم انگور و شیرینی طبیعی آن هیچ گونه مواد افزودنی به آن اضافه نمی‌ شود.

رنگ شیرهانگور روازاده در مقایسه با شیره خرما می‌ تواند تا حدودی روشن‌ تر باشد ممکن است برای تهیه شیره انگور از انواع مختلف انگور با رنگهای متنوع سیاه تا زرد استفاده شوند اما در هر حال شیرهای بدست آمده به رنگ تیره در خواهند آمد.

در اصل می‌ توان گفت که رنگ شیره انگور طبیعی به رنگ خرمایی مایل به قهوه‌ای تیره است یکی از نکات بسیار جالب در تهیه شیره انگور این است که می‌ توان آن را به‌صورت سنتی و صنعتی تهیه نمود.

در روش‌ سنتی که معمولا در منزل تهیه می‌ شوند هیچ‌گونه مواد افزودنی در داخل شیره موجود نیست و همچنین از بهترین و مرغوب‌ ترین انگورها استفاده می‌ شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.