تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۰۹
کد خبر : 26419

اشتغالزایی گسترده فقط با دست خالی

<a>اشتغالزایی</a> گسترده فقط با دست خالی

اگر شما دوست دارید اشتغالزایی انجام دهید تا افراد زیادی را به کار مشغول کنید حتما نیاز نیست سرمایه اولیه زیادی داشته باشید همین که وارد عرصه ی درستی مانند بوقلمون شوید قطعا به درآمد بالایی خواهید رسید. در ادامه بیشتر درباره این حوزه توضیح می‌دهیم. بوقلمون بوربون بوقلمون حیوانی زیبا است که از محبوبیت

اگر شما دوست دارید اشتغالزایی انجام دهید تا افراد زیادی را به کار مشغول کنید حتما نیاز نیست سرمایه اولیه زیادی داشته باشید همین که وارد عرصه ی درستی مانند بوقلمون شوید قطعا به درآمد بالایی خواهید رسید. در ادامه بیشتر درباره این حوزه توضیح می‌دهیم.

بوقلمون بوربون

بوقلمون حیوانی زیبا است که از محبوبیت بسیاری هم برخوردار است و هانطور که بیان شد قیمت بوقلمون بوربون بومی را براساس بالغ یا کوچک بودن آن سنجیده می شود. بوقلمون گوشتی دارد که سرسار از پروتئین است و کمترین میزان اسیدآمینه و کلسترول را داراست وگوشت آن به دونوع قرمز و سفید است که گوشت قرمز در قسمت ران و گوشت سفید در  سینه و بال موجود می باشد، ۶۵ درصد از بدنش گوشت سفید و مابقی از گوشت قرمز تشکیل شده است. گوشت قرمز این حیوان میزان پروتئین زیادی دارد که مزه ای همانند مزه گوشت پرنده های شکاری و وحشی دارد. بوقلمون و گوشت بوقلمون دارای خواصی می باشد که شامل موارد زیر است: ضد افسردگی، مبارزه با کم خونی، مقابله با بیماری قلبی عروقی و بیماری ام اس و تقویت سیستم ایمنی بدن.

بوقلمون پرورشی

این حیوان بسیار سریع رشد می کند و بعد از دو ماهگی می تواند از علوفه خشک استفاده کند و باید خوراک حیوان بصورت تمیز و بدون هیچگونه آلودگی باشد در بازار بوقلمون زنده ارگانیک محلی سعی شده که حیوانی سالم و بدون مریضی پرورش پیدا کند و قیمت بوقلمون پرورشی پایین باشد. شرایط نگهداری بوقلمون مانند دیگر ماکیان بوده است که در مورد تغذیه باید دقت لازم انجام شود تا به رژیم حیوان مشکل وارد نشود. همچنین نیاز به مراقبت داشته باشد تا بخوبی رشد کند.

در زبان افغانی به این حیوان فیل مرغ گفته می شود که پرورش آن در تولید گوشت یا تخم آن کارایی دارد با توجه بصرفه بودن پرورش این حیوان و نیاز بازار به گوشت بوقلمون براحتی این حیوان در کشور تجارت می شود که به شهرهای محتلف کشور پخش می شود.

از بدو تولد تا رسیدن به مرحله تولید به مثل این حیوان 7 ماه می شود که باید با تخصیص جیره غذایی بوقلمون مناسب بتوان به این موفقیت دست پیدا کرد.

بوقلمون زنده

در این مرکز فروش قیمت بوقلمون زنده پایین تر از همه جا است.بوقلمون‌ها با یک ریش گوشتی که از زیر نوک آویزان است و با یک برآمدگی گوشتی که از بالای نوک آویزان است و اسنود (snood) نامیده می‌شود، متمایز می‌گردنند. با طول بالی از ۱٫۵ تا ۱٫۸ متر، بوقلمون‌ها بزرگ ترین پرندگان جنگل های محل زندگی خود هستند و همچون بسیاری از دیگر گونه های راسته ماکیان سانان، بوقلمون نر بزرگ تر و رنگارنگ تر از بوقلمون ماده است.

گوشت این پرنده حاوی هر دو نوع گوشت سفید و قرمز است و می توان گفت ۶۵ درصد گوشت بوقلمون سفید و در ناحیه سینه و ۳۵ درصد آن تیره و در ناحیه ران ها قرار دارد. هر یک از این گوشت ها از نظر طعم و مزه با هم متفاوت هستند به طوری که گوشت سینه و بال ها سفید بوده و گوشت قرمز آن اغلب در ران ها یافت می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.