تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 8882

اسکوچیچ: طارمی فوق العاده است اما باید به ارزش‌ها احترام بگذاریم

اسکوچیچ: طارمی فوق العاده است اما باید به ارزش‌ها احترام بگذاریم

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با لبنان که روز پنج شنبه ساعت ۱۵:۳۰ گفت: از اهمیت بازی فردا با خبر هستیم و می دانیم این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. کاملا آماده و متمرکز هستیم تا بهترین نتیجه را از

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با لبنان که روز پنج شنبه ساعت ۱۵:۳۰ گفت: از اهمیت بازی فردا با خبر هستیم و می دانیم این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. کاملا آماده و متمرکز هستیم تا بهترین نتیجه را از بازی فردا بگیریم. می دانیم بازی سختی داریم و برای لبنان احترام کافی می گذاریم و می دانیم سامان دهی خوبی دارند. آن‌ها شرایط سختی را برای رقبا رقم زده‌اند. با این حال از کیفت خودمان آگاه هستیم و می دانیم با حداکثر تلاش می توانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره عدم دعوت از مهدی طارمی برای دیدار با لبنان و سوریه گفت: تیم ملی ایران برای همه است و برای یک نفر، یک بازیکن و یک مربی خاص نیست. مهدی بازیکن فوق العاده ای است و به او نیاز داریم. در عین حال ارزش هایی هم وجود دارد که باید به آن احترام بگذاریم.

ادامه دارد…

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.