تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 20734

اسلامی: می‌خواهیم جوانان بسکتبال را در اردوی ژاپن محک بزنیم

اسلامی: می‌خواهیم جوانان بسکتبال را در اردوی ژاپن محک بزنیم

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعزام تیم ملی بسکتبال ایران به تورنمنت تدارکاتی ژاپن با ترکیبی از بازیکنان تیم «ایران نوین» و تیم بزرگسالان، توضیح داد: برای این که بتوانیم از آسیب دیدگی و فرسودگی ملی‌پوشان باتجربه جلوگیری کنیم و فرصتی را هم در اختیار جوانان قرار دهیم تا خودشان را اثبات کنند،

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعزام تیم ملی بسکتبال ایران به تورنمنت تدارکاتی ژاپن با ترکیبی از بازیکنان تیم «ایران نوین» و تیم بزرگسالان، توضیح داد: برای این که بتوانیم از آسیب دیدگی و فرسودگی ملی‌پوشان باتجربه جلوگیری کنیم و فرصتی را هم در اختیار جوانان قرار دهیم تا خودشان را اثبات کنند، به همراه کادرفنی تیم ملی بزرگسالان این تصمیم را گرفتیم.

او ادامه داد: از آن‌جایی که تصمیم داریم با هماهنگی دو تیم «ایران نوین» و بزرگسالان تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم، برنامه‌های دو تیم را به صورت هماهنگ با هم پیش می‌بریم. به همین منظور آقای ارمغانی سرمربی تیم ملی الف، قصد دارند خودشان شخصا جوانان تیم «ایران نوین» را از نزدیک و در شرایط مسابقه زیر نظر بگیرند.

سرمربی تیم ملی ب ایران ادامه داد: پیش از این ما بدون حضور آقای ارمغانی عازم مسابقات شدیم، اما اکنون ایشان تصمیم دارند شخصا از نزدیک تیم ب را در شرایط مسابقه ببینند تا شرایط فنی بازیکنان را ارزیابی کنند. شاید در تورنمنت‌های بعد ترکیب تیم ملی بزرگسالان هم با درخشش این جوانان تغییر کند و چیزی مشخص نیست. چیزی که قطعی است؛ باید به این جوانان فرصت دهیم تا در کنار باتجربه‌ها پیشرفت کنند.

اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا این اردو فقط برای تیم ملی ب نبود؟ اظهار کرد: در حقیقت ژاپن از تیم ملی ایران دعوت کرده است نه تیم ملی ب، اما بر اساس جدول تمرین که هر ماه داریم و پس از بررسی جمیع جهات، تصمیم گرفتیم از این اردو چندین نتیجه بگیریم. می‌خواهیم این اردو پر بار باشد و چند هدف داریم که برای مثال استفاده تلفیقی از دو تیم الف و ب یک نمونه آن‌ها است. هدف نیز زیر نظر گرفتن بازیکنان جوان در شرایط مسابقه است.

او در پاسخ به این سوال که آیا ناراحتی او از معرفی شدن نام وی به عنوان مربی صحت دارد؟ اظهار کرد: من از روز ابتدایی که در کنار کادرفنی تیم ملی بزرگسالان بوده‌ام، هدف خود را کمک به بسکتبال ایران قرار داده‌ام و مطرح شدن چنین صحبت‌هایی فقط شیطنت‌های رسانه‌ای است که توجهی به آن‌ها ندارم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.