تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 19295

استکی: کاش مدال دانیال با من کسب نمی‌شد!

استکی: کاش مدال دانیال با من کسب نمی‌شد!

به‌ گزارش ایسنا، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران که در مراسم رونمایی از تندیس «ماسیس هامبارسومیان» حضور داشت، اظهار کرد: من سال پیش و در ارمنستان بود که او را شناختم. از معرفت و خاکی بودن او واقعاً کیف کردم. او درباره تاثیر این نوع مراسمات بر آینده بوکس ایران نیز گفت: از

به‌ گزارش ایسنا، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران که در مراسم رونمایی از تندیس «ماسیس هامبارسومیان» حضور داشت، اظهار کرد: من سال پیش و در ارمنستان بود که او را شناختم. از معرفت و خاکی بودن او واقعاً کیف کردم.

او درباره تاثیر این نوع مراسمات بر آینده بوکس ایران نیز گفت: از این تجلیل فدراسیون و کمیته خوشحال هستم. جامعه بوکس درخواست تجلیل از او را داشته نه فقط من، بنده هم عضو کوچکی از این جامعه هستم.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: خدا به نام ما یک افتخاری را ثبت کرده و خستگی ۹۰ ساله بوکس الان به بار نشست. متاسفانه نمی‌دانم چرا این مسئله به جای حمایت بیشتر باعث جاشیه شد و نمی‌دانم دلایل برخی انتقادات چیست. اصلاً می‌گویم کاش این اتفاق رخ نمی‌داد.

او گفت: امیدوارم اختلافات و حواشی حل بشود، چه با من یا هر کس دیگری بوکس موفق باشد و همینطور موفق پیش برود. هر زمان هم که نیاز باشد، با کمال میل می‌توانم پستم را با دستور فدراسیون واگذار کنم و مربی بعدی را تشویق کنم.

استکی درباره برنامه‌های تیم ملی نیز گفت: اردوهای‌ خود در خارج را تعطیل کرده‌ایم و از سه‌شنبه تمرینات‌ شروع می‌شود. در مسابقات بازی‌های اسلامی نیستیم و آیبا هم فعلا هیچ برنامه‌ای به ما نداده است. فعلا نمی‌دانیم چه باید بکنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.