تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر : 11103

استقلالی‌ها در زمین تمرین ناهموار

استقلالی‌ها در زمین تمرین ناهموار

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم فوتبال استقلال مدتی است که در مجموعه ورزشی آرارات برگزار می‌شود. طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، وضعیت زمین تمرین این تیم در شرایط خوبی قرار ندارد و تصاویر این زمین چمن هم نشان می‌دهد که این چمن هم نمی‌تواند کیفیت ایده‌آلی برای آبی‌ها داشته باشد و نبود کیفیت خوب در چمن‌های

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم فوتبال استقلال مدتی است که در مجموعه ورزشی آرارات برگزار می‌شود. طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، وضعیت زمین تمرین این تیم در شرایط خوبی قرار ندارد و تصاویر این زمین چمن هم نشان می‌دهد که این چمن هم نمی‌تواند کیفیت ایده‌آلی برای آبی‌ها داشته باشد و نبود کیفیت خوب در چمن‌های تمرین می‌تواند برای وضعیت جسمی بازیکنان استقلال خطرناک باشد.

این مساله حتی واکنش فرهاد مجیدی را در آخرین نشست خبری‌اش در پی داشت. سرمربی استقلال درباره وضعیت زمین تمرین آبی‌پوشان پایتخت گفت: من شرمنده بازیکنان هستم. من خودم احساس کمر درد می‌کنم. وقتی در این زمین راه می‌روم اما زمین خوب در تهران نیست و چند زمین هم برای تیم‌های شهرستانی است که دارند در آنجا تمرین می‌کنند. قرار بود در یکی از همین زمین‌ تمرین‌هایی که یکی از تیم‌های شهرستانی در آن تمرین می‌کند، کار خود را پیش ببریم. یک جلسه آن زمین تمرین به ما داده شد اما در ادامه این اتفاق رخ نداد.
با وجود صحبت‌های مجیدی به نظر می‌رسد فعلا استقلالی‌ها در این زمین چمن تمرین خواهند کرد اما مدیران استقلال باید به دنبال یک زمین چمن مناسب برای آبی‌پوشان باشند.

استقلالی‌ها در زمین تمرین ناهموار

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.