تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۶
کد خبر : 26473

از صفر مطلق شروع کردم و با محصول چیلر میلیاردر شدم

از صفر مطلق شروع کردم و با محصول چیلر میلیاردر شدم

زمانی که فعالیت خودم را در حوزه چیلر از صفر شروع کردم فکرش را هم نمی کردم که روزی بتوانم اینقدر ثروتمند شوم و من هم همیشه بر این باور بودم که برای رسیدن به پول زیاد حتما باید سرمایه اولیه داشت. در این مقاله شما را راهنمایی میکنم تا با این محصول به ثروت

زمانی که فعالیت خودم را در حوزه چیلر از صفر شروع کردم فکرش را هم نمی کردم که روزی بتوانم اینقدر ثروتمند شوم و من هم همیشه بر این باور بودم که برای رسیدن به پول زیاد حتما باید سرمایه اولیه داشت. در این مقاله شما را راهنمایی میکنم تا با این محصول به ثروت بسیار برسید.

چیلر اسکرال

اگر چه انواع دیگری از کمپرسور نیز موجود است اما قیمت چیلر اسکرال نسبت به مدلهای رفت و برگشتی برتری دارد چیلر به دستگاهی می گویند که با انجام فرآیند سیکل تبرید، گرمای سیال که معمولا آب است را جذب کرده و موجب سردی آن می گردد چیلرها از نظر ساختار و نوع کاربردشان با هم فرق می کنند و افراد برحسب نیاز یکی از انواع آنها را انتخاب می نمایند.

با توجه به نوع کاربرد این دستگاه می توان تعیین کرد که دمای آب سرد خروجی بالای صفر باشد یا زیر صفر دمای بالای صفر آن برای تهویه مطبوع و دمای زیر صفر به منظور سرمایش فرآیندی و مصارف صنعتی به کار می رود.

چیلر تراکمی

انواع قیمت چیلر تراکمی و اسکرو با هم تفاوت دارد و فرق آن در نوع کمپرسور به کار رفته در ساختار آنهاست شرکت ما با استفاده از مواد اولیه مرغوب و به کار گیری مهندسین و متخصصین خبره و با تجربه انواع چیلرهای اسکرال را تولید و در سطح بین المللی به صورت عمده عرضه می کند.

با توجه به کاربردهای فراوان و ضروری این سیستمهای تبرید و تهویه ی مطبوع با هواکش صنعتی، کشور ما در تولید این دستگاه ها به خودکفایی رسیده است و کلیه استانداردهای لازم بین المللی را دریافت کرده است.

چیلر جذبی

لازم به ذکر است قیمت چیلر جذبی بسیار پیشرفته و دارای سیستم عملکردی خاصی است و از تکنولوژی های متفاوتی بهره می بردکه هریک از آنها برای انواع خاصی از کارخانه ها و مراکز تولیدی به بخش های مختلفی تقسیم می شوند که باید صاحبان صنایع  با دقت نسبت به آن و نوع فرایندی که از آن استفاده می کنند، اطلاع کافی داشته باشند. این دستگاه به طور کلی یک سیستم سرمایشی محسوب می شود که معمولا در بخش موتورخانه جهت خنک سازی سایر فضاها و در دو دسته تراکمی و جذبی تولید شده و در بازار موجود می باشد و پیش از پرداختن به معرفی و نوع کاربرد آن باید دانست که وظیفه اصلی این دستگاه جذب کردن و دفع گرمای موجود در سیالات است و در خنک کردن بخش های حساس به گرمای زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.