تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۵۰
کد خبر : 26517

از تلخی قهوه تا شیرینی ثروت

<a>از تلخی قهوه تا شیرینی ثروت</a>

ویژگی بارز قهوه تلخ بودنش است اصلا همین تلخ بودنش است که آن را محبوب کرده نمی دانم ولی تلخی اش دلچسب است اما جدا از همه ی این ها قهوه برای من ارزش دیگری دارد چرا که قهوه توانست زندگی مرا دگرگون کرد. من با فعالیت روی محصول قهوه توانستم به ثروتی بزرگ برسم

ویژگی بارز قهوه تلخ بودنش است اصلا همین تلخ بودنش است که آن را محبوب کرده نمی دانم ولی تلخی اش دلچسب است اما جدا از همه ی این ها قهوه برای من ارزش دیگری دارد چرا که قهوه توانست زندگی مرا دگرگون کرد. من با فعالیت روی محصول قهوه توانستم به ثروتی بزرگ برسم به طوری که به تمام آرزوها و رویاهایم رسیدم.

قهوه تلخ

قهوه تلخ انواع مختلفی دارد که از شناخته شده ترین گونه های آن می توان به قهوه روبوستا، عربیکا و لیبرکا اشاره نمود که بر اساس نوع آن قیمت قهوه تلخ متفاوت می باشد.

قهوه عربیکا از پرطرفدار ترین گونه های قهوه است که نسبت به نمونه های دیگر بیشترین میزان تولید را در جهان دارد، این قهوه مختص کشورهای عربی می باشد.

قهوه روبوستا نوعی قهوه از طعمی تلخ و قوی برخوردار بوده و کافئین موجود در آن بسیار است و هند، ویتنام، اندونزی و برزیل از کشورهای تولید کننده این نوع قهوه می باشند.

قهوه لیبرکا از قهوه های بسیار نادر و کم کشت به شمار می رود و دارای عطر و طعمی متمایز می باشد و این قهوه به دلیل شرایط خاصی که برای کشت نیاز دارد.

تنها ۲ درصد از کل تولیدات قهوه در جهان را به خود اختصاص داده است.

قهوه خرما

قیمت قهوه خرما مناسب است اما شما می توانید آن را در منزل نیز درست کنید برای این کار باید هسته های شسته شده را در معرض نور آفتاب قرار می دهیم تا به خوبی خشک شوند.

بعد از خشک کردن، هسته های خرما را داخل گریندر می ریزیم و پس از آسیاب کردن آن ها را در تابه تفت می دهیم تا از این طریق علاوه بر تمیز شدن پودر هسته خرما مانند قهوه طعم تلخی به خود بگیرد.

در انتهای کار، پودر تهیه شده را با آب جوش دم می نماییم و مصرف می کنیم.

با مصرف قهوه خرما علاوه بر تجربه طعمی دلنشین از خواص بی نظیر آن نیز بهره مند می شوید.

قهوه صد درصد روبوستا

اگر برای فعالیت های روزانه خود به دنبال انرژی فراوان هستید، در صورتی که نیاز به کافئین بالا برای بیداری را دارید و در مواقعی که خواهان افزایش دقت و هوشیاری می باشید،با بهترین قیمت قهوه صد درصد روبوستا بهترین گزینه است.

قهوه صد درصد روبوستا دارای مشخصات مختلفی است که باعث شناسایی آن در میان انواع قهوه شده است.

از نظر ظاهری می توان به ظاهر گرد و دایره ای شکل آن اشاره داشت که از نوع عربیکا کوچک تر می باشد.

خط وسط قهوه در دانه قهوه روبوستا صاف و بدون انحنا می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.