تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 21935

ارائه خدمات درمانی در منزل به صورت شبانه روزی در ایام اربعین

ارائه خدمات درمانی در منزل به صورت شبانه روزی در ایام اربعین

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز دَم، این خدمات با مجوز وزارت بهداشت و با استفاده از کادر درمان متبحر به شهروندان تهرانی ارائه خواهد شد. بر اساس این گزارش در این طرح کلیه خدمات درمانی قابل انجام در منزل از جمله ویزیت پزشک عمومی و متخصص، خدمات توانبخشی (فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی،

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز دَم، این خدمات با مجوز وزارت بهداشت و با استفاده از کادر درمان متبحر به شهروندان تهرانی ارائه خواهد شد.
بر اساس این گزارش در این طرح کلیه خدمات درمانی قابل انجام در منزل از جمله ویزیت پزشک عمومی و متخصص، خدمات توانبخشی (فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ماساژ درمانی)، خدمات پرستاری و تزریقات، انجام تست کرونا و نمونه‌گیری و آزمایش، اجاره تجهیزات پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، بینایی و شنوایی سنجی، مراقبت از بیمار و سالمند، خدمات ICU در منزل، صدور گواهی فوت به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل به شهروندان تهرانی قابل ارائه است.
در صورت نیاز به دریافت خدمات درمانی مذکور در منزل همشهریان از سراسر تهران می‌توانند با شماره تلفن ۶۴۰۶۴ تماس بگیرند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی دقیق از کل خدمات و نحوه خدمت رسانی به پایگاه اینترنتی به آدرس https://dam.clinic مراجعه کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.