تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 30043

آینده پزشکی کشور به نگاه مسئولین گره خورده است

آینده پزشکی کشور به نگاه مسئولین گره خورده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده افزود: وضعیتی که در حال حاضر داریم در مقایسه با چند دهه قبل غیر قابل توصیف است؛ وضعیت بهتر شده و این پیشرفت‌ها ادامه دارد. وی با اشاره به اینکه توانستیم در دوران سخت ۸ سال دفاع مقدس پیشرفت کرده و اکنون به اینجا رسیدیم، ادامه داد: نوع

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده افزود: وضعیتی که در حال حاضر داریم در مقایسه با چند دهه قبل غیر قابل توصیف است؛ وضعیت بهتر شده و این پیشرفت‌ها ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه توانستیم در دوران سخت ۸ سال دفاع مقدس پیشرفت کرده و اکنون به اینجا رسیدیم، ادامه داد: نوع نگاه مسئولین به مسائل برای گشایش مرزهای علمی بسیار اهمیت دارد.
رئیس زاده تصریح کرد: نوع نگاه مسئولین به حوزه سلامت، آینده پزشکی کشور را دگرگون خواهد کرد. جامعه پزشکی سرمایه عظیمی برای کشور است و این سرمایه قیمتی ندارد، مشکلات حوزه بهداشت و درمان کشور به دست این قشر حل می‌شود و می‌توانند در عرصه جهانی آورده‌هایی داشته باشند.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با ا شاره به اینکه جامعه پزشکی کشور کاملاً قانونی و شرافتمندانه فعالیت می‌کند، اذعان کرد: در نقاط مختلف کشور به خصوص پزشکان جوان با تمام مشکلاتی که وجود دارد، در حال خدمت رسانی هستند.
رئیس زاده خاطرنشان کرد: برای ارتقا جامعه پزشکی حفظ وحدت و انسجام بسیار با اهمیت است؛ لذا به جای تخریب یکدیگر نصیحت دوستانه را در پیش گیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.