تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 11097

آغاز اردوهای تیم ملی هندبال از چهارشنبه/ حال بازیکنان رو به بهبود است

آغاز اردوهای تیم ملی هندبال از چهارشنبه/ حال بازیکنان رو به بهبود است

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان قرار بود دوشنبه ۶ دی به تورنمنت رومانی اعزام شود که کادر فنی یک روز قبل از اعزام از لغو این تورنمنت خبر دادند. علت لغو این مسابقه تدارکاتی درگیر شدن ۷ بازیکن تیم به بیماری بود که سبب شده بود آن‌ها راهی بیمارستان شوند. درد، تب و

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان قرار بود دوشنبه ۶ دی به تورنمنت رومانی اعزام شود که کادر فنی یک روز قبل از اعزام از لغو این تورنمنت خبر دادند. علت لغو این مسابقه تدارکاتی درگیر شدن ۷ بازیکن تیم به بیماری بود که سبب شده بود آن‌ها راهی بیمارستان شوند. درد، تب و خستگی علائمی بود که ۷ هندبالیست‌ با آن درگیر بودند.

البته بعد از این موضوع تست کرونای همه بازیکنان تیم ملی منفی بود اما با این وجود مسئولان فدراسیون هندبال و کادر فنی به دلیل احتمال کرونا دیدارهای تدارکاتی رومانی را لغو کردند چون در صورت مثبت شدن تست بازیکنان در رومانی، همه تیم به مدت دو هفته در کشور رومانی قرنطینه می‌شد.

اکنون ناصر سلیمی سرپرست تیم ملی هندبال از بهبود بازیکنان و آغاز اردوهای تیم ملی از فردا (چهارشنبه) خبر داد.

ناصر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت و شرایط بازیکنان تیم ملی هندبال اظهار کرد: بازیکنان بیماری را به شکل آنفلانزا دچار شده‌اند و روزهای بهبودی را پشت سر می‌گذارند. من فکر می‌کنم موضوع شدیدی نیست چون اکثر بازیکنان در مدت دو روز بهبود می‌یابند و ریکاوری می‌شوند.

سرپرست تیم ملی هندبال در ادامه در خصوص اینکه آیا تعداد بازیکنان درگیر بیماری بیشتر از هفت نفر شده است، گفت: خیر همان هفت نفر هستند و به تعداد آن‌ها افزوده نشده است. آن‌ها روزهای بهبودی را پشت سر می‌گذارند. به امید خدا در روزهای آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

وی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی گفت: امروز تمرینات تیم آغاز می‌شود. البته هنوز آن تعداد از بازیکنان باید استراحت کنند و چون آن هفت نفر نیستند تمرینات با برنامه‌های دیگری انجام می‌شود. به امید خدا برای فردا با قدرت کار را شروع می‌کنیم. چون دیگر تعداد زیادی از بازیکنان ریکاوری شده‌اند.

سلیمی گفت: ما اجازه ندادیم بازیکنان از کمپ خارج شوند و هر کدام از بازیکنان که حالت بیمار داشتند را قرنطینه کردیم. نمی‌خواستیم خانواده های آن‌ها نیز درگیر شوند و آن‌ها در کمپ قرنطینه هستند. کاری که از دست ما بر می‌آید اکنون همین است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.