تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۲۸
کد خبر : 25774

آسان ترین روش کسب درآمد با انواع پارچه

آسان ترین روش کسب درآمد با انواع پارچه

پارچه انواع و رنگ های مختلفی دارد.پارچه ها در صنعت پوشاک و صنعت مبلمان مانند مبل، فرش و … کاربرد زیادی دارد. شما می توانید با آگاهی از ظرفیت این محصول اشتغال زایی خود را خیلی آسان و راحت آغاز کنید، همچنین این محصول با توجه به اینکه همواره پر تقاضا بوده به راحتی می

پارچه انواع و رنگ های مختلفی دارد.پارچه ها در صنعت پوشاک و صنعت مبلمان مانند مبل، فرش و … کاربرد زیادی دارد. شما می توانید با آگاهی از ظرفیت این محصول اشتغال زایی خود را خیلی آسان و راحت آغاز کنید، همچنین این محصول با توجه به اینکه همواره پر تقاضا بوده به راحتی می توانید از آن کسب درآمد کنید. در ادامه چند نوع پارچه که همواره مورد تقاضا هستند را به شما معرفی می کنیم.

پارچه رومبلی

پارچه‌هایرومبلی را می توان جزو آن دسته از پارچه‌هایی دانست که هیچگاه از مد نمی‌افتند و همیشه طرفداران خودشان را دارند. البته نباید فراموش کرد که پارچه‌رومبلی انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها پارچه‌هایرومبلی نانو است که نسبت به دیگر انواع دیرتر کثیف می‌شوند،حتی اگر رنگ‌شان روشن باشد. رومبلی از راحتی، بافت و رنگ غنی برخوردار است و همین امر باعث می‌شود گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشته باشید. پارچه رومبلی از اصالت خاصی برخوردار بوده و بیش‌تریادآر دکوراسیون‌هایی لوکس و پرتجمل است اما امروزه شاهد این هستیم که با طرح‌های مدرن نیز به راحتی ترکیب می‌شود.

پارچه داکرون

این پارچه انتخاب ارجح برای منسوجات خانگی است. شستن کاناپه ها، بالش، تشک، تخته سر و صندلی های روکش شده واقعاً دشوار است. از آنجایی کهپارچه داکرون نسبت به سایر پارچه های پلی استر دارایآسیب پذیری هایی هستند که نیاز به شستشوی منظم یا تمیز کردن کامل آن ها برای جلوگیری از آسیب طولانی مدت دارند، نگهداری بسیار بالایی دارند. داکرون مناسب به نظر می رسد و عملاً تخریب ناپذیر است.پارچه داکرون کاربردهای بسیار وسیعی دارد از جمله مصارف پارچه داکرون، در محصولاتی مانند تشک , بالش , روکش مبلمان , بالشتک صندلی , پیراهن مردانه , شومیز , لباس های بیمارستانی , فرم مدارس و اداره و تولید انواع کارهای پوشاک  می باشد.

پارچه شمعی

این پارچه ها از مواد UV، که ضد اشعه ماورای بنفش خورشید هستند، ساخته می‌شوند. به همین خاطر هم در نور خورشید به سادگی نمی‌پوسند.همچنین پارچه شمعی نفوذناپذیرترین نوع پارچه در برابر مایعات هستند. ضمنا، جنس نرم و انعطاف‌پذیر آن ها باعث شده این پارچه برای تولید انواع اجناس مقاوم به کار رود.پارچه شمعی برای پاسخگویی انواع نیاز ها، در عرض های 100 تا 200 سانتی‌متری، رنگ های گوناگون و با وزن های 220 تا 740 گرمی و به صورت یک لا نخ، دو لا نخ، سه لا نخ، چهار لا نخ، پنج لا نخ و شش لا نخ تولید می‌شود. از بین این پارچه‌ها، پارچه یک لا نخ کمترین ضخامت، و شش لا نخ بیشترین ضخامت را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.