تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 3560

آرمات: لهستان حریف سختی است/ برای سرگروهی می‌جنگیم

آرمات: لهستان حریف سختی است/ برای سرگروهی می‌جنگیم

به گزارش ایسنا، مسعود آرمات، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از پیروزی نوجوانان ایران مقابل هند با نتیجه ۳ بر صفر گفت: باید بگویم برخلاف گفته ها شروع طوفانی نداشتیم چرا که بازی های اول شرایط سخت خود را دارد. بازیکنان ما شروع خوبی نداشتند چرا که بچه ها استرس داشته و مهار استرس در این

به گزارش ایسنا، مسعود آرمات، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از پیروزی نوجوانان ایران مقابل هند با نتیجه ۳ بر صفر گفت: باید بگویم برخلاف گفته ها شروع طوفانی نداشتیم چرا که بازی های اول شرایط سخت خود را دارد. بازیکنان ما شروع خوبی نداشتند چرا که بچه ها استرس داشته و مهار استرس در این رده سنی سخت است. اگر ست اول را به حریف واگذار می کردیم نتیجه ممکن بود عوض شود. سرمربی هند ادعا کرده بود که ایران را شکست می دهد اما با تاکتیک های خود بازی را به نام خود کردیم. در ست سوم برخی از بازیکنان به صحبت های ما گوش نداده اما همواره سعی کردیم نکات را به آنها گوشزد کنیم.

او ادامه داد: اگر بازی اول ما با گواتمالا برگزار می شد و این تیم کنار نمی رفت شرایط به گونه ای دیگر بود. ما حاضر بودیم که بازی اول خود را با گواتمالا انجام دهیم چرا که بازی اول همواره مهم است. خدارا شکر می کنم که پیروز میدان شدیم و به همه ی تیم های حاضر در این مسابقات نشان دادیم ایران قدرت اصلی این رقابتها است. شاهدیم که تیم های دیگر برای ایران کری می خوانند اما من به مربیان احترام گذاشته و هیچ موقع ما در خصوص تیمی دیگر کری نمی خوانم. امیدوارم در ادامه راه بتوانم دل مردم را شاد کنم. 

آرمات در خصوص نقاط ضعف تیم گفت: خطاهایی در سرویس داشتیم چرا که دست بازیکنان در سرویس باز بود. در ست های دوم و سوم خطاها کمتر شد. در خصوص نقطه قوت هم باید بگویم که در حمله موفق بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان درباره بازی آینده تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان گفت: لهستان حریف سختی است و باید برای سرگروهی بجنگیم. برای تیم ملی لهستان برنامه خواهیم داشت. زمان استراحت فردا را به گونه ای جلو می بریم که لهستان را آنالیز کرده تا بچه ها را برای این بازی آماده کنیم. به امید خدا با پیروزی از این رقابت خارج خواهیم شد. باید بگویم تیم ملی والیبال ایران همواره عادت دارد که بازیهایش را بدون تماشاگر پیش ببرد. اگر بازیها با تماشاگر بود خیلی این رقابت ها متفاوت می شد. تاکید می کنم که یار هفتم ما تماشاچیان هستند چرا که آنها قوت قلب ما بوده و شرایط تیم با حضور آنها از زمین تا آسمان برای ما فرق می‌کند.

همچنین سرمربی هند پس از شکست سنگین مقابل ایران گفت: شکست با این نتایج در این رده سنی طبییعی است. باید بگویم که در ست اول روحیه خود را از دست دادیم و باعث شد  نتیجه ست دوم را هم از دست بدهیم. ایران تیم خوب و قدرتمندی  است. بازی آینده ما با لهستان خیلی نزدیک خواهد بود و ما تلاش خود را خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم. باید بگویم که باخت مقابل ایران تنها باعث شد که تنها ۳ امتیاز را از دست بدهیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.