تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 26991

آذرپیرا: یک ساعت قبل فینال فهمیدم مقابل اسنایدر کشتی نمی‌گیرم/ در آمریکا خیلی اذیت شدیم

آذرپیرا: یک ساعت قبل فینال فهمیدم مقابل اسنایدر کشتی نمی‌گیرم/ در آمریکا خیلی اذیت شدیم

امیرعلی آذرپیرا در گفتگو با ایسنا، درباره نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام جهانی آمریکا، اظهار کرد: تیم ما شایسته قهرمانی در این مسابقات بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفتیم. خدا را شکر در مجموع شاهد رقابت‌های خوبی بودیم و سطح کیفی

امیرعلی آذرپیرا در گفتگو با ایسنا، درباره نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام جهانی آمریکا، اظهار کرد: تیم ما شایسته قهرمانی در این مسابقات بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفتیم. خدا را شکر در مجموع شاهد رقابت‌های خوبی بودیم و سطح کیفی مسابقات نیز بالا بود. تیم‌های آمریکا، منتخب جهان و گرجستان با نفرات مطرحی در این رقابت‌ها حضور داشتند و مسابقات سطح خوبی داشت.
دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، درباره عملکرد خود در این مسابقات، گفت: صبح مقابل حریف ژاپنی کشتی خوبی گرفتم و بعد از ظهر نیز برابر باتیربک تساکولوف که امسال در رقابت‌های جهانی به مدال نقره رسیده بود با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسیدم. خدا را شکر از عملکردم راضی هستم و از نظر بدنی سرحال بودم.
وی با اشاره به جو بد مسابقات برای تیم ایران، خاطرنشان کرد: جو سالن و بیرون سالن خیلی بچه‌ها را اذیت کرد و بر روی تمرکز تیم تاثیر داشت. متاسفانه به بچه‌ها نامهربانی کردند. یک سری از افراد بچه‌ها را رها نمی‌کردند و هر کجا که می‌رفتیم دنبال تیم می‌آمدند و حاشیه‌سازی می‌کردند.
آذرپیرا درباره علت به میدان نرفتنش مقابل کایل اسنایدر در دیدار فینال، علی‌رغم عملکرد بسیار خوب در این مسابقات، گفت: نظر کادر فنی این بود که در فینال کشتی نگیرم و من هم به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم.
آزادکار با آتیه وزن ۹۷ کیلوگرم ایران، در پاسخ به این سوال که آیا از همان ابتدا قرار بود کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل آمریکا کشتی بگیرد یا خیر، تصریح کرد: من تا یک ساعت قبل از مبارزه فینال فکر می کردم قرار است من برابر اسنایدر کشتی بگیرم. خیلی سرحال بودم و به لحاظ روحی و بدنی آماده حضور در میدان بودم اما به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم.
وی افزود: اگر کشتی می‌گرفتم تمام تلاشم این بود که اسنایدر را شکست دهم. کشتی‌گیر منتخب جهان هم کسی بود که در فینال رقابت‌های جهانی برابر اسنایدر شکست خورده بود. به هر حال قسمت نبود مقابل اسنایدر کشتی بگیرم. امیدوارم در میدان های بعدی این فرصت نصیب من شود تا مقابل او مبارزه کنم.
آذرپیرا در پایان، گفت: جا دارد از کادر فنی تیم ملی که واقعا در جام جهانی زحمات زیادی برای بچه‌ها کشیدند تشکر کنم. آقا پژمان واقعا در آنجا بیشتر از همه اذیت شد و از او تشکر می‌کنم. امیدوارم شاهد موفقیت‌های هر چه بیشتر کشتی آزاد ایران در رویدادهای بین‌المللی باشیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.