تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 19808

آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی به حجاج در منا / ویزیت ۲۶۰۰ زائر ایرانی

آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی به حجاج در منا / ویزیت ۲۶۰۰ زائر ایرانی

سیدعلی مرعشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آمار خدمات درمانی ارائه شده از سوی مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر از سوی درمانگاه این مرکز گفت: تا ظهر روز، یازدهم ذی الحجه، بیش از ۲۶۰۰ بیمار در درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در منا، ویزیت شده‌اند. البته این آمار صرفا آمار مرکز

سیدعلی مرعشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آمار خدمات درمانی ارائه شده از سوی مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر از سوی درمانگاه این مرکز گفت: تا ظهر روز، یازدهم ذی الحجه، بیش از ۲۶۰۰ بیمار در درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در منا، ویزیت شده‌اند. البته این آمار صرفا آمار مرکز درمانی هلال‌احمر ایران در منا بوده و زائران زیادی نیز به چهار مکتب درمانی هلال‌احمر در منا مراجعه کرده‌اند.

مرعشی گفت: از دیروز ۴۰ مورد بیمار بستری در مرکز درمانی منا داشتیم اما تنها دو مورد به بیمارستان سعودی منتقل شدند که حال آنها نیز خوب است.

به گفته رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر مشکل قریب به اتفاق بیمارانی که مرخص شدند، ناشی از گرمازدگی بوده که درجات خفیفی داشته و مشکل جدی در این خصوص گزارش نشده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: خوشبختانه در حال حاضر، بیمار بدحال نداریم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و زائران در سلامت کامل منا را ترک کنند و برای ادامه اعمال به مکه مکرمه مشرف شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.